خراسان شمالی- سرهنگ علی پاکدل گفت:در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع بک مورد آتش سوزی در خیابان صمدیه لباف، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

آتش جان پیرمرد ۷۰ ساله را گرفت/ دستگیری سارقان سابقه‌دار با ۱۷ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از وقوع یک مورد آتش سوزی و مرگ پیرمرد ۷۰ ساله در یکی از محلات مرکزی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع بک مورد آتش سوزی در خیابان صمدیه لباف بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد، یک پیرمرد ۷۰ ساله که به عنوان نگهبان یک ساختمنان در حال ساخت در اتاقک نگهبانی حضور داشته به طرز نامشخصی گرفتار حریق می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه شدت شعله های آتش به حدی بود که متاسفانه این فرد فوت نمود، خاطر نشان کرد: تحقیقات برای علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است و به محض روشن شدن موضوع، مراتب اطلاع رسانی می شود.

دستگیری سارقان سابقه دار با ۱۷ فقره سرقت در اسفراین

سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق به شناسایی متهمان و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه شدند، افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۷ فقره سرقت به عنف، منزل، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز و سایر اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و خودروی توقیفی نیز راهی پارکینگ شد.

سوداگران مرگ در فاروج زمین گیر شدند

 سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری ۷ نفر از سوداگران مرگ در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سوداگران مرگ با همکاری پلیس های تخصصی و سایر کارکنان انتظامی شهرستان اجرا شد.

نوروزی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تعداد ۷ نفر از قاچاقچیان حرفه ای و سوداگران مرگ که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می کردند دستگیر شدند، افزود: این افراد برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و وسایل نقیله توقیفی نیز راهی پارکینگ شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.