رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار زنان ورزشکار این استان در قالب تیم آکادمی پونا به لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور راه یافتند.

بانوان خراسانی به لیگ برتر بدمینتون راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین ، حسین رضوی روز چهارشنبه  افزود: این تیم که پارسال در لیگ دسته یکم حضور داشت امسال در قالب یک باشگاه خصوصی به رقابتهای رفت لیگ برتر بانوان کشور راه یافت و در این چارچوب از فردا یکم آذر ماه در شاهرود به پیکار حریفان می رود.

وی گفت: هم اکنون یک تیم از نیشابور در بخش مردان و تیم کیهان سیاحت پارسیان از خراسان رضوی در بخش بانوان لیگهای دسته یکم بدمینتون حضور دارند.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی آکادمی پونا نیز گفت: این باشگاه به عنوان یک کانون فرهنگی آموزشی در رشته های مختلف با حمایت باشگاه و خانواده ورزشکاران فعال و یکی از آکادمیهای آن مربوط به ورزش بدمینتون است.
علی اصغر امینیان افزود: همه کادر فنی و ورزشکاران تیم بدمینتون پونا بومی خراسان هستند که با همین اعضا پارسال توانست موفق به کسب مقام دوم لیگ دسته یک کشور شود.
وی ادامه داد: برای حضور در رقابتهای لیگ برتر از 'سیمین مه جبین' به عنوان مربی تیم ملی بدمینتون کشور و دو ملی پوش به نامهای نسرین صفایی و سیمین عابد خجسته در ترکیب جدید تیم پونا بهره گرفته شده است. 'زینب ارحمی چیتگر، فائقه بقایری، ملیکا یحیایی، دیبا اسماعیلیان طوس، النازدانشور قاسمی پور، فاطمه احمدزاده قاری، سیده مبینا نبی نژاد، مهتاب پاداری کرمان و مونا سادات جوادی مقدم' دیگر وزشکاران توانمند عضو این تیمهستند.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی آکادمی پونا همچنین آمادگی این باشگاه را برای میزبانی رقابتهای برگشت لیگ بانوان اعلام و بیان کرد: این موضوع به مسئولان هیات بدمینتون خراسان رضوی منعکس شده و امید است مسئولان فدراسیون بدمینتون نیز با درخواست ما موافقت کنند.
رقابتهای رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور از فردا یکم آذر ماه به مدت چهار روز با حضور پنج تیم در شاهرود آغاز می شود.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.