خراسان شمالی- حمیدخوجانی ضمن ارائه گزارشی از توزیع بخاری بین مددجویان به نیازهای گرمایشی خانوارهای تحت حمایت این نهاد اشاره کرد.

۵۰۰ بخاری گازی بین مددجویان استان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حمید خوجانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه ۵۰۰ بخاری گازی بین خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق محروم این استان توزیع‌شده است، گفت: این بخاری‌ها بین مددجویان منطقه راز و جرگلان که به‌تازگی از نعمت گاز کشی بهره‌مند شده‌اند توزیع شد که درمجموع برای تهیه این بخاری‌ها بیش از ۲۷۰ میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد این استان هزینه شده است.

وی با اشاره به توسعه گازرسانی در روستای های شهرستان راز و جرگلان و افزایش نیازهای خانوارهای تحت حمایت به بخاری‌های گازی و وسایل گازسوز، گفت: طبق آخرین نیازسنجی انجام‌شده، هزار و ۵۰۰ خانوار دیگر شهرستان راز و جرگلان نیازمند بخاری استاندارد و گازسوز هستند.

خوجانی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و مردم نیکوکار می‌تواند دغدغه‌ محرومان این شهرستان در آستانه فصل سرما را رفع کند، بیان کرد: درمجموع سه هزار خانوار نیازمند این استان نیازمند بخاری گازی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی مشارکت خیران را در تأمین نیازهای گرمایشی خانوارهای نیازمند مؤثر دانست و گفت: خیران برای کمک به خانوارهای نیازمند می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۰۴۰*۷۴۱* با واردکردن مبلغ موردنظر، به نیازمندان کمک کنند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.