خراسان جنوبی- سرگرد پاسدار علی خبازی ضمن دعوت از آحاد مردم و بسیجیان برای برنامه بزرگ همایش حضور پنجم اذر ماه "روز ملی بسیج"، گفت:با حضور باصلابت بسیجیان در برنامه مهم و باشکوه بسیج که در محل مهدیه بشرویه ساعت ۹  صبح برگزار خواهد شد، دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

روز پنجم آذرماه اوج حضور و صلابت مردم و بسیجیان در بشرویه خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین،"سرگرد پاسدار علی خبازی" فرمانده سپاه بشرویه ظهر امروز  در جمع نمازگزاران  شهرستان بشرویه و بسیجیان شرکت کننده در نماز عبادی سیاسی جمعه با تبریک هفته بسیج خاطر نشان کرد: در سی و نهمین سالگرد هفته بسیج  جا دارد از بسجیان گرانقدری یاد شود که از دوران دفاع مقدس تا کنون برای ارمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی دفاع جانانه داشته اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه افزود:بیش از ۹۵ درصد شهدای عزیز شهرستان بشرویه بسیجی بوده اند و این افتخار بزرگی محسوب میشود.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف بسیج خاطر نشان کرد:بسیجیان گرانقدر همواره درصحنه های مختلف حضور داشته اند و طرح اعتلای بسیج در دوسال اخیر از مهم ترین طرح هایی است که در مسیر خدمت به مردم در حال انجام میباشد.

خبازی افزود:بزرگترین جهاد ،خدمت صادقانه برای مردم است و  طرح های اعتلای بسیج با هدف خدمت به مردم برنامه های زیادی  در دستور دارد که از جمله می توان به طرح اعتلای مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اجرای این طرح بیان کرد:در راستای طرح اعتلای اسیب شناسی اجتماعی و پیشگیری و درمان معتادین و برنامه های فرهنگی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با شناسایی معتادان و ارسال بیش از ۶۰ معتاد به کمپ های ترک اعتیاد اقدام بسیار مناسبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: طرح اعتلای گروه جهادی در یک دهستان به مدت ۲ تا ۳ سال در منطقه طرح هدف تحت پوشش خدمت بسیجیان باشد .

خبازی با اشاره به دیگر طرح های بسیج گفت: طرح اعتلای صالحین نیز از دیگر برنامه ها است و در جهت کیفیت بخشی به حلقه های صالحین  تعداد قابل توجهی حلقه صالحین  در شهرستان بشرویه تحت پوشش هستند.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: طرح اعتلای مسجد محوری نیز بسیار خوب پیش رفته و با توجه به اینکه خواستگاه بسیج مساجد است تلاش شده تا برنامه ها در داخل مساجد متمرکز شود و در حال انجام است.

وی از اجرای طرح اعتلای شهید بهنام محمدی نیز  خبر داد و  گفت: با هدف  تحقق منویات مقام معظم رهبری  در راستای  تربیت 10 میلیون بسیج جوان پای کار،این برنامه در یک پرسه 6 ساله در سطح مدارس در دستور کار است.

خبازی همپنین با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح اعتلای رضویون هم گفت: طرح اعتلای رضویون گشت های عملیاتی است که یک سال از اجرای این طرح میگذرد و از شب گذشته به صورت رسمی مرحله دوم  آن با حضور ۱۰۰ درصد پایگاه های محلات و با هدف ایجاد امنیت پایدار در سطح محلات انجام می‌شود و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: در این یک سال  حدود ۳ هزار تیم عملیات و حدود ۹ هزار نفر روز به کشت زنی پرداخته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در ادامه با اشاره به طرح های محرومیت زدایی هم گفت:  از جمله  این طرح ها که در هفته بسیج نیز افتتاح شد کانال کشی حدود ۱۶۰۰ متر از محل کمک  های استان قدس رضوی،ایجاد استخر ذخیره آب کشاورزی می باشد.

خبازی از ارائه تسهیلات اشتغال زا هم خبر داد و گفت: قریب به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بنگاه های کوچک زود بازده برای ایجاد اشتغال در شهرستان بشرویه پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به  فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد:امسال در چهلمین سالگی انقلاب  اسلامی قرار  داریم و باید از شرایط خاصی عبور کنیم ،باتوجه به برنامه ریزی دشمن و عملیات بسیار بزرگی که با هدف براندازی نظام طرح ریزی کرده است، هوشیاری و بصیرت مردم بسیار مهم می باشد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به شکست دشمن در عملیات روانی در برنامه های قبل، گفت: دیدیم که در دی ماه و مراد ماه ۹۶ چه برنامه هایی در داخل کشور اجرا کردند و تا به امروز هر برنامه ای که داشتند چه در بستر فضای مجازی چه در سطح کف خیابان به شکشت خورده ولی مرحل اصلی انان در دهه فجر است که از اربعین انقلاب عبور کنند ولی بدانند که با هوش و بصیرت مردم تیر دشمن به سنگ میخورد.

وی افزود: مردم اگر ایستادگی کنند و حضور داشته باشند بی شک خداوند متعال هم یاری خواهد کرد و اگر حضور و ایستادگی نداشته باشیم  خداوند چک تضمین به ما نداده که انقلاب را بدون ایستادگی ما نگه دارد.

خبازی با اشاره به فرا رسیدن روز پنجم آذر ماه،  هم گفت: از دوران انقلاب چه در جنگ سخت چه تهدید و ترور ها به موقع مردم عزیز ما حضور داشته اند و امسال نیز در این اربعین انقلاب با حضور پر رنگ و ایستادگی مردم انشالله نخواهیم گذاشت دشمنان به اهداف کثیف خود دست پیدا کنند و بالاترین حضور را در روز بسیج به نمایش خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه بشرویه ضمن دعوت از آحاد مردم و بسیجیان برای برنامه بزرگ همایش حضور پنجم اذر ماه "روز ملی بسیج"، گفت:با حضور باصلابت بسیجیان در برنامه مهم و باشکوه بسیج که در محل مهدیه بشرویه ساعت ۹  صبح برگزار خواهد شد دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.