تحلیلگر نظامی "اسرائیلی" اظهار داشت که حماس تصاویری از فرمانده کشته شده "اسرائیلی" در جریان عملیات نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس را در اختیار دارد.

حماس تصاویری از فرمانده کشته شده اسرائیل را در اختیار دارد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، آلون بن دیوید در گفتگو با روزنامه عبری زبان معاریو اظهار داشت که حماس تصاویری از این فرمانده را در اختیار دارد اما از تمامی جزئیات عملیات شکست خورده ارتش اطلاع ندارد.

بن دیوید در واکنش به درخواست ناظر دولت رژیم صهیونیستی از صهیونیست ها مبنی بر عدم پخش تصاویر نیروهای یگان ویژه اسرائیلی که اخیرا گردان های قسام منتشر کرد، تصریح کرد که من شخصا مخالف چنین تصمیمی هستم اما برخی امور امنیتی هست که نمی توان با آن مخالف نبود.

وی اظهار داشت که این حادثه ای بسیار حساس و خطرناک است و انتشار تصاویری این نیروها تبعات سنگینی برای رژیم صهیونیستی در کل خاورمیانه خواهد داشت.

این تحلیلگر اسرائیلی خاطر نشان کرد که این حادثه ما را به یاد ترور مبحوح می رساند که در آن زمان جزئیات عملیات موساد به تدریج فاش شد.

آلون بن دیوید تاکید کرد که حادثه شرق خان یونس بسیار خطرناک است و ممنوعیت بازنشر تصاویر نیروهای ویژه اسرائیلی که بجز رسانه های عبری زبان در تمامی رسانه ها منتشر شده است، هیچ فایده ای ندارد، زیرا صدها نفر هستند که در شبکه های اجتماعی این تصاویر را نگاه و برای دیگران ارسال می کنند و اینگونه اطلاعاتی از این نیروها به دست حماس می رسانند.

بن دیوید مدعی شد که هنوز جزئیاتی از عملیات ارتش در شرق خان یونس برای قسام مبهم مانده است برای همین تصاویر این نیروها را منتشر کرد تا اطلاعاتی در مورد آن ها بدست بیاورد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.