حاجی رضا تیموری گفت: اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران قراردارد و مکلف هستیم که با اجرای این برنامه‌ها، ۳۵۱ مگاوات از پیک بار سال آینده را کاهش دهیم.

مکلف هستیم۳۵۱ مگاوات از پیک بار سال آینده را کاهش دهیم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حاجی رضا تیموری در پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای انتقال تفکر و فرهنگ بسیجی به نسل‌های آینده است، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین در اوایل جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی (ره)  موجب تقویت بنیه دفاعی کشور و حضور بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی بود.

تیموری با اشاره به وظایف چند وجهی بسیج افزود: بسیجیان پیش قراولان سپاه اسلام و هم اکنون شاهد حضور آنها در سنگر اقتصاد مقاومتی هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به چالش‌های فراروی صنعت برق تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت و همراهی مردم فهیم و تلاش جهادگونه همه همکاران به ویژه همکاران بسیجی شرکت توانستیم مشکلات ناشی از اوج مصرف در تابستان جاری را سپری کنیم.

تیموری در ادامه خواستار تلاش مضاعف همکاران برای عبور از اوج مصرف در تابستان سال آینده شد و گفت: با تمام توان و امکانات در جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی وزیر نیرو تلاش می‌کنیم.

* اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا

تیموری افزود: اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران قراردارد و مکلف هستیم که با اجرای این برنامه‌ها ، ۳۵۱ مگاوات از پیک بار سال آینده را کاهش دهیم.

به گفته وی، انجام طرح های جهادی در راستای کاهش درصد تلفات انرژی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط ، تعدیل روشنایی معابر با تعویض چراغ با قدرت پایین تر و استفاده از لامپهای LED ، سرویس کولر های آبی مشترکین پرمصرف اداری و خانکی و همچنین استفاده از مولد های مقیاس کوچک اعم از سرمایه گذاری جدید و مولد های موجود ، همکاری صنایع و کشاورزان با قطع چهار ساعت در پیک بار و تغییر ساعت کار ادارات را ۱۱ برنامه مورد اشاره نام برد.

تیموری انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در زمینه مدیریت مصرف را ضروری دانست و خواستار ترغیب صاحبان صنایع و کشاورزان به مشارکت در طرح های تشویقی ایام اوج مصرف در تابستان شد.

وی عنوان کرد ارتقای سامانه های اطلاع رسانی و هوشمند سازی شبکه و ارتقای راهبری شبکه و همچنین کنترل و مدیریت هوشمند منابع سرمایه ای در دستور کار این شرکت برای ارتقای بهره وری با هزینه کم قرار دارد.

پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با حضور سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری،  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران، داود طارمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، علیرضا احمدی یزدی فرمانده بسیج شرکت توانیر و رحیمی فرمانده بسیج توزیع برق استان تهران و بسیجیان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران روز جمعه در سالن همایش شهید جنگروی شهرستان ری برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.