سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در زمان سرمربیان سابق تیم ملی، هر نتیجه ای به دست می آمد فوتبال ما آرامش داشت ولی در ۶ سال گذشته آرامش نداشته‌ایم.

خدا شاهد است بازی با ماشین سازی حداقل ۷ دقیقه وقت اضافه داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره تساوی سپاهان مقابل ماشین سازی گفت: از شرایطی ناراحتم که بعدا صحبت می کنم. سعید آقایی و خالد شفیعی (دو بازیکن سپاهان) برای این تیم (فوتبال تبریز) زحمت کشیده اند. این رفتارها و توهین ها درست نیست. سعید که خودش هم آذری زبان است. این چه فلسفه ای است. از گرم کردن توهین ها شروع شد.

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، ادامه داد: متاسفانه بعضی ها با پول هایی در فوتبال کارشان این است هرطور شده به هدفشان برسند. این کار خوبی نیست. روزی که به سپاهان رفتم، به طرفداران گفتم دو چیز را رعایت کنید. اول به تیم حریف احترام بگذاریم و دوم انرژی روی تیم خودمان باشد.

سرمربی سپاهان با انتقاد از داوری بازی با ماشین سازی تاکید کرد: داوری اصلا خوب نبود و تحت تاثیر جو بود. یک پنالتی و اخراج صد درصد را نگرفت. خدا را شکر خودمان فیلم بازی را گرفته ایم. بازیکن حریف بعد از آنکه خطا می کند، لگد هم می زند. گل سجاد شهباززاده هم سالم بود. خدا شاهد است این بازی حداقل ۷ دقیقه وقت اضافه داشت. داور ۱۰ ثانیه مانده به پایان بازی هم نگذاشت کرنر را بزنیم. جو، جو خوبی نبود. فکر نمی کنم فوتبالمان با این رفتارها به جایی برسد.

وی درباره عملکرد تیم ملی و دیدارهای تدارکاتی پیش رو، به طور ضمنی از کارلوس کی روش انتقاد کرد و گفت: اینطور جواب می دهم که تیم ملی، لیگ و فوتبالمان باید آرامش داشته باشد ولی متاسفانه در ۶ سال گذشته آرامش نداشته است. شما بروید دلیلش را پیدا کنید. در گذشته دایی، برانکو، قلعه نویی و قطبی سرمربی تیم ملی بوده اند. هر نتیجه ای به دست می آمد، فوتبال آرامش داشت. آقایان (کارلوس کی روش) می گویند ما یک زمین تمرین برای ملت بزرگ ایران درست کرده ایم. با این فرهنگی که کشور ما دارد، درست کردن یک زمین تمرین افتخار شده است. این از  بی کفایتی مدیران ما است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.