ظهر امروز مراسم تجلیل از خواهران بسیجی فعال در عرصه های جهادی، علمی، فرهنگی، قرآنی و ... با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در محل حوزه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) تجلیل شدند.

تجلیل از خواهران بسیجی فعال در عرصه های جهادی شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، ظهر امروز مراسم تجلیل از خواهران بسیجی فعال در عرصه های جهادی ،علمی،فرهنگی،قرانی و ... با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در محل حوزه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) تجلیل شدند.

"معصومه حیدری" در این مراسم با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:  بسیج درهر کجا که نیاز بوده از ایستادگی در برابر استکبار تا سازندگی و کمک به مردم درصحنه بوده است.

فرمانده حوزه خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرستان بشرویه در خصوص اقدامات و برنامه های مختلف  صورت گرفته توسط بانوان بسیجی هم گفت: از ابتدای سال برنامه های بسیار پرباری از جمله برگزاری چندین یادواره شهدا و یادمان اسوه های صبر،جشنواره مسابقات بومی و محلی با محوریت کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ،تجلیل از مادران و همسران شهدا ،دیدار با خانداده  معززشهدا،جمع اوری آثار مستند رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر ،تهیه کتب جیبی  با محوریت شناخت بیشتر شهدای شهرستان  اجرا شده و در دستور کار نیز می باشد.

وی افزود: برنامه های از جمله برگزاری کارگاه های اموزشی خانواده مقاوم با اولویت مناطق اسیب پذیری،پیشگیری از اسیب اجتماعی، برپایی جشن و مراسمات مختلف ،کارگاه های اموزشی فضای مجاری،اجرای برنامه های متنوع و متناسب با مناسب های مختلف ،اعزام مبلغ به پایگاه ها و روستاهای ،بهره مندی از سخنرانان خبره از دیگر فعالیت های آموزشی و ترویجی می باشد.

حیدری با اشاره به فعالیت های بانوان در اردوهای جهادی هم بیان کرد: در فعالیت های اروهای جهادی  بالغ بر ۴ گروه جهادی ۷ روز در مناطق محروم مستفر شده که ۷۰۰ نفر از خدمات این ارودها  بهره مند شدند و همچنین اروهای یک روز به تعداد ۱۲ مورد انجام شده که غالبا جهت کمک به کشاورزان در برداشت محصول بوده و اکنون نیزدر حال انجام است.

فرمانده حوزه خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرستان بشرویه  با اشاره به دیگر فعالیت های بسیج بیان کرد: اردوهای جهادی فعالیت های فرهنگی زیادی انجام میدهند  و در کنار آن برپایی مانور های فرهنگی،جشنواره بازی های بومی محلی،  برگزاری دوره های قرانی و احکام و...اموزش هنر و مهارتی آموزش دوره های کمک های اولیه،حضور مشاوران و کارشناسان تغذیه ،آموزش قصه گویی،زبان انگلیسی و همچنین فعالیت هایی از جمله استحمام سالمندان، کمک به تهیه جهیزیه دختران کم بضاعت ، تهیه سبد کالا و.... نیز از برنامه های مختلف بخش بسیج بانوان است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید همواره در میدان عمل و موقعیت های حساس کشور  حضور داشته باشند بیان کرد: امروز در فضای جنگ رسانه و سایبری حضور بانوان بسیجی و دفاع از ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی یک ضرور است تا  نگذاریم دشمنان با به راه انداختن جنگ رسانه ، به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

حیدری با دعوت از عموم مردم و بسیجیان در همایش بزرگ 5 آذرماه هم گفت : روز پنجم آذرماه نشان دهنده صلابت و حضور باشکوه بسیجیان است و در شهرستان بشرویه نیز ساعت 9 صبح در مکان هیئت صاحب الزمانی مراسم بزرگ شکوه حضور بسیجیان در  5آذر برگزار خواهد شد و آحاد مردم و بسیجیان با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

گفتنی است در این مراسم از خواهران بسیجی که در عرصه های مختلف جهادی فعالیت ممتاز داشته اند تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راضیه کله ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام‌من شوهرم‌با موتور خورده به زمین پاش از ۳ جا شکسته ۴بارم‌عمل کرده عسلی پاشم‌هست داری دو فرزند هستم خودمم مریضم خونه مستاجرم وضع مالیم خیلی خرابه ماه رمضان ثواب داره توروخداکمک کنید