ایلام- رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه مرهم گفت: در طول مدت کوتاهی که در ایلام حضور داشتیم بیش از ۱۰۰۰ بیمار ویزیت و بیش از ۱۵۰ نفر نیز جراحی شدند.

ثبت رکوردهای پزشکی در ایلام/ ویزیت بیش از ۱۰۰۰ بیمار و جراحی بیش از ۱۵۰ نفر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ "دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی" رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه مرهم روز شنبه سوم آذرماه در نشست خبری با رسانه های استان با بیان اینکه توانمندی عظیم همفکری، هم‌اندیشی و همدلی مردم استان ایلام یک ثروت بزرگ است که باید قدر این همدلی را دانست؛ اظهار داشت: قرار بود که ۴ اتاق عمل برای کارهای پزشکی در استان به این تیم اختصاص یابد اما باهمت مسئولان استان این تعداد به ۹ اتاق عمل در استان افزایش و به این گروه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام علاوه بر رشته جراحی پلاستیک و توان‌بخشی، رشته چشم‌پزشکی نیز به خدمات گروه پزشکی مرهم افزوده شد، بیان داشت: در استان ایلام 57 نفر جراح، پزشک متخصص و نیرو در استان ایلام حضور یافتند و این خود رکوردی بی نظیر در جامعه پزشکی بود.

رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه مرهم یادآور شد: مجموع ویزیت الکترونیکی، حضوری و خارج از سیستم در حدود ۱۰۰۰ نفر در استان بوده است.

دکتر"کلانتر هرمزی" خاطرنشان ساخت: در بهترین زمان و به‌واسطه عید مسعود پیامبر اکرم (ص) در استان ایلام حضور یافتیم و این توانمندی عظیم همفکری و هم‌اندیشی و همدلی مردم استان یک ثروت است و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و این توان در استان ایلام وجود دارد که فعالیت‌هایی از این‌دست در استان ایلام انجام شود.

وی با تقدیر از نیروها، پرستاران، مسئولان و دست‌اندرکاران بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی ایلام در همراهی این تیم،  تصریح کرد: حتی یک ریال از هیچ بیماری بابت ویزیت، درمان و عمل جراحی نه‌تنها گرفته‌ نشد، بلکه در بیمارستان و ترخیص و عمل جراحی نیز خدمات مضاعفی به بیماران ارائه شد.

رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه مرهم، تصریح کرد: برای بیش از یکصد نفر از همراهان بیمار در بیمارستان‌های استان زمینه اسکان فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم آن‌کس لیاقت حضور در ایران عزیز را دارد باید از خدمات درمانی بهره‌مند باشد و در این راستا نیز بیمار افغانی که به ایلام مراجعه کرده بود مورد عمل جراحی و درمان ویژه قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره موسسه مرهم با اشاره به اینکه در طول این مدت و تا کنون بیش از ۱۵۰ نفر مورد عمل جراحی قرار گرفته اند، تاکید کرد: تجهیز و آماوه سازی ۹ اتاق عمل؛ حضور تیم ۵۷ نفره پزشکی؛ جراحی ۱۵۷ نفر و ویزیت بیش از ۱۰۰۰ نفر در مدت زمانی کوتاه؛ جزو رکوردهای پزشکی و بی نظیر است.

گفتنی است؛ در این نشست خبری دکتر" کریم همتی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تجلیل و تقدیر از موسسه مرهم و مجموعه همکاران درگیر با این رویداد بی نظیر پزشکی؛ اهداف و برنامه های این تیم مجرب پزشکی را تشریح کرد و در اقدامی فرهنگی و ارزشمند و به نیابت از دکتر" قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت و مردم فهیم و قدرشناس ایلام؛ بر دستان دکتر"عبدالجلیل کلانتری هرمزی" رییس تیم پزشکی موسسه مرهم به پاس خدمات و زحمات شان در استان؛ بوسه زد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.