آستان قدس رضوی با ارائه بیش از ۲۳۰۰ عنوان کتاب در بخش کودک و نوجوان، بزرگسال، دانشگاهی و حوزوی حضور فعالی در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد دارد.

حضور آستان قدس رضوی با بیش از ۲۳۰۰ عنوان کتاب در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، ، در بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد که از ۲ لغایت ۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد مقدس برپا شده، مؤسسات انتشاراتی آستان قدس رضوی با ارائه ۲۳۳۰ عنوان کتاب جدیدترین آثار خود را در بخش کودک و نوجوان، بزرگسال، دانشگاهی و حوزوی در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در سالن فردوسی، ۱۱۷ عنوان از آثار برگزیده و بیش از ۱۰۰۰ کتاب در موضوعات سیره معصومین و سرگذشت نامه، زبان، ادب و هنر اسامی و... را ارائه کرده است.
بنیاد پژوهش‌ها همچنین به منظور ارائه مشاوره‌های پژوهشی به علاقمندان تحقیق و پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم دینی و اسلامی غرفه‌ای را به همین منظور در سالن مولوی با حضور جمعی از پژوهشگران این بنیاد برپا و کتاب‌هایی نیز در این زمینه معرفی کرده است.
انتشارات آستان قدس رضوی(به نشر) نیز در دو غرفه فردوسی و ابوسعید با عرضه جدیدترین کتب چاپ شده در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان حضور چشمگیری دارد.
این ناشر تخصصی در بخش بزرگسال با ارائه ۶۰۰ عنوان کتاب و در بخش کودک و نوجوان با ۵۶۰ عنوان کتاب و ارائه بیش از ۱۰۰ محصول فرهنگی، تولیدات خود را برای بازدیدکنندگان عرضه کرده است.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم که در سالن عطار غرفه شماره ۶۴ واقع شده با ارائه مجلات علمی-پژوهشی و ۱۰۹ عنوان کتاب، جدیدترین تولیدات خود در بخش دانشگاهی و حوزوی شامل فقه الجواهر، بررسی تطبیقی طواف النساء و طواف وداع، قرآن و فهم حدیث، آسیب‌شناسی فهم حدیث، علوم قرآنی در مکتب اهل بیت(ع)، قرآن و زیبایی‌شناسی و فلسفۀ دین و... خود را در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشته است.
دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) هم از دیگر ناشرانی است که ۶۳ عنوان کتاب دانشگاهی خود را با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار داده است.
گفتنی است، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس از ساعت ۱۵ الی ۲۱ و در روزهای عادی از ۱۰ الی ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.
 منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.