وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی از بحرین دعوتنامه رسمی برای مشارکت در کنفرانس جهانی فنآوری و ابتکار دریافت کرد.

دعوت رسمی بحرین از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، بحرین به طور رسمی از «ایلی کوهین» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس جهانی فنآوری و ابتکار که قرار است به همت بانک جهانی و با مشارکت وزرای کشورهای در حال رشد در بحرین برگزار شود، دعوت کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که این کنفرانس اواسط آوریل آینده به مدت سه روز در بحرین برگزار می‌شود و هدف از آن تقویت رشد اقتصادی با مشارکت تصمیم‌گیران و سرمایه‌دارانی از ۱۷۰ کشور است.

در همین ارتباط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز به «ادریس دبی» رئیس‌جمهور چاد که در سرزمین اشغالی به سر می‌برد، گفت که پیش‌بینی می‌کند در آینده نزدیک به کشورهای عربی زیادی سفر کند.  

نتانیاهو اخیرا نیز به عُمان سفر کرده و مورد استقبال سلطان قابوس قرار گرفت که این امر انتقادهای زیاد کشورهای اسلامی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

شبکه الجزیره به نقل از «هانی مرزوق» سخنگوی عربی دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، از آغاز روابط جدید این رژیم خبر داد و گفت که ما مسیر درست برای اصلاح تاریخ را آغاز کرده‌ایم.

مرزوق همچنین اشاره کرد که از دیدگاه رژیم صهیونیستی، جهان عربی یک جهان بزرگ، متنوع و سرشار از توانایی‌های انسانی است و این رژیم خواهان برقراری روابط گسترده در سطح علمی و آکادمیک است.

وی به تلاش‌های رژیم صهیونیستی در زمینه‌های امنیتی و آکادمیک اشاره کرد و افزود که به زودی ثمره و نتیجه آن را خواهیم دید.

رژیم صهیونیستی تنها با دو کشور عربی اعم از مصر و اردن روابط دیپلماتیک دارد اما نتانیاهو اخیرا از بهبود روابط با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس سخن به میان آورده است.

اخیرا «یسرائیل کاتس» وزیر حمل‌ونقل رژیم صهیونیستی طی سفری به عُمان، پیشنهاد ایجاد خط راه‌آهن مواصلاتی بین سرزمین اشغالی و منطقه خلیج‌فارس را مطرح کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.