۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 631109

ستاره ایرانی شارلروا در شب پیروزی تیمش برابر لوکرن عملکرد خوبی ارائه داد و روی سه گل نقش داشت.

عملکرد خوب قلی‌زاده در شارلوا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در آخرین مسابقه هفته شانزدهم و آغازین دور برگشت ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را برای دومین بازی متوالی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در داکنام استادیوم مهمان تیم قعر جدولی لوکرن بود.

لوکرن در دقیقه ۱۶ به گل رسید ولی برتری آنها خیلی ادامه نداشت و سه دقیقه بعد، پاس استیون ویلمز را علی قلی‌زاده با شوت تک ضرب تماشایی به طاق دروازه زد تا شارلروا به گل تساوی دست پیدا کند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت ولی در دقیقه ۵۷ پس از پاس بیرون پایی که علی قلی‌زاده داد و توسط مدافع میانی لوکرن دفع شد، کریستین بناونته با پای چپ دروازه را باز کرد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۱ ویکتور اوسیمه سومین گل شارلروا را به ثمر رساند.

بامبو دیابی در دقیقه ۸۸ یکی از گل‌های خورده لوکرن را جبران کرد ولی باز هم با درخشش علی قلی‌زاده شارلروا به گل رسید؛ ستاره ایرانی در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نفوذ سریعی تا پشت محوطه جریمه داشت و پاس در عمقی به جرمی پربت داد که او با شوت زمینی توانست گلزنی کند تا شارلروا در این دیدار خارج از خانه به برتری ۴ بر ۲ برسد و با ۲۳ امتیاز در رده هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گیرد.

علی قلی‌زاده که در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا به زیبایی گلزنی کرده بود، در بازگشت به بلژیک برای شارلروا نیز مثمر ثمر نشان داد و در جریان برتری تیمش برابر لوکرن موفق به زدن یک گل و تاثیرگذاری روی دو گل دیگر شد.

قلی‌زاده در دیدار برابر لوکرن نخستین گل خود بعد از پیوستن به شارلروا بلژیک را به ثمر رساند؛ ضمن اینکه این ستاره ایرانی در این فصل ۴ پاس گل داده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.