موسوی لارگانی بابیان اینکه مدیرعامل بانک کشاورزی به نمایندگان اهانت کرده است، خاطرنشان کرد: اظهارات مدیرعامل بانک کشاورزی خلاف واقع بود و نباید چنین بحثی را مطرح می‌کند. اظهارات او اهانتی به نمایندگان مجلس بود.

مدیرعامل بانک دولتی باید از نمایندگان عذرخواهی کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر مدیرعامل بانک کشاورزی، گفت: از این حرکت و رفتار مدیرعامل بانک کشاورزی بسیار تعجب کردم که چرا کسی که در جایگاه مدیریت عاملی بانک دولتی قرارگرفته و جدای از بحث کشاورزی یکسری مسئولیت‌های دیگر هم دارد، چنین حرف‌هایی را می‌زند.

او ادامه داد: بعضی از وام‌هایی که صندوق توسعه ملی در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد، در اختیار بانک کشاورزی قرارگرفته مانند اشتغال در روستا؛ اما اشتغال در روستا در کشاورزی خلاصه نمی‌شود در برخی مواقع شاید روستاییان به دنبال صنایع‌دستی و یا فرآوری برخی از محصولات باشند که این جزو وظایف ذاتی بانک کشاورزی است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: بانک کشاورزی هم حساب‌های جاری مردم را در اختیار دارد و هم حساب‌های پس‌انداز مردم بنابراین موظف است که به خواسته‌های دیگر کشاورزان هم بپردازد. زمانی که فرزند کشاورز می‌خواهد ازدواج کند و یا خانه بسازد نیازمند دریافت وام است و اگر قرار باشد کلیه حساب‌هایش در بانک کشاورزی باشد بانک‌های دیگر به او وام نمی‌دهند و اگر بخواهد در بانک دیگری وام بگیرد به او می‌گویند از هرجایی که حساب داری از همان‌جا وام بگیر یا سپرده‌گذاری سنگینی باید در این بانک انجام دهی تا وام مسکن و یا وام جهیزیه به شما بدهیم.

موسوی لارگانی بابیان اینکه مدیرعامل بانک کشاورزی به نمایندگان اهانت کرده است، خاطرنشان کرد: اظهارات مدیرعامل بانک کشاورزی خلاف واقع بود و نباید چنین بحثی را مطرح می‌کند. اظهارات او اهانتی به نمایندگان مجلس بود. اگر نماینده‌ای بگوید ۱۰ میلیون وام به من بدهید شاید خلاف باشد اما زمانی که نماینده برای موکلینی که به او مراجعه می‌کنند درخواست وام داشته باشد و این موکلان برای ۱۰ میلیون تومان زندگی‌شان از بین می‌رود دلیل ندارد که نماینده برای او درخواست وام نداشته باشد.

او گفت: مدیرعامل بانک کشاورزی به نمایندگان توهین کرده و نمایندگان باید از جایگاه خودشان دفاع کنند. اگر نماینده‌ای بخواهد از جایگاهش سو استفاده کند و برای خودش و یا بستگانش درخواستی کند خلاف است اما زمانی که موکلین به او مراجعه می‌کنند به نظر من کار ایشان(مدیرعامل بانک کشاورزی)خلاف بین است و باید از نمایندگان عذرخواهی کند.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.