عدنان قفله در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با اشاره به جنایات آل سعود و هم پیمانانش در یمن گفت: ۳۰ میلیون مسلمان در یمن تحت شرایط بدی زندگی می‌کنند که این جنایات از سوی کسانی که ادعای مسلمانی دارند، انجام می‌شود.

 آل‌سعود هر روز وقیح‌تر می‌شود/ ۳۰ میلیون یمنی در شرایط سخت قرار دارند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، عدنان قفله نماینده انصارالله یمن در کمیسیون حمایت از مقاومت مردم یمن با تقدیر از فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن مصائب یمن ابراز داشت: در ابتدا باید از ایران برای برگزاری این کنفرانس قدردانی کنم. چرا که جمهوری اسلامی ایران از کشورهایی است که در نشان دادن مصائب یمن اهتمام زیادی دارد.

وی با اشاره به چنگ چهار ساله تحمیلی از سوی آل‌سعود علیه مردم کشورش افزود: همه ما می‌دانیم که چهار سال است جنگ وحشیانه‌ای علیه مسلمانان یمن به راه افتاده که برخی کشورهای غربی و هم‌پیمان آن یعنی آل‌سعود این جنایت وحشیانه را علیه یمن از زمین، آسمان و دریا به آن‌ها تحمیل می‌کند.

قفله تصریح کرد: ۳۰ میلیون مسلمان در یمن تحت شرایط بدی زندگی می‌کنند که این جنایات از سوی کسانی که ادعای مسلمانی و اسلام دارند، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، ۲۴ میلیون نفر در یمن به کمک‌های اولیه نیاز دارند و بیش از ۱۰ میلیون یمنی به آب احتیاج دارند.

نماینده انصارالله یمن بیان داشت: در این کشور بیش از صدها کشته و شهید بر جای مانده است. چرا که این تنها یک جنگ معمولی نیست و تمامی مدارس، مساجد و مراکز آموزشی نیز مورد حمله قرار گرفتند. اما باید گفت تمامی انسان‌ها با هر گرایش و مذهبی اینچنین حملاتی را محکوم می‌کنند. اما عاملان این جنایات روز به روز وقیح‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی کشورها تنها به همدلی با مردم یمن اکتفا می‌کنند، گفت: برخی دیگر نیز با دشمن همکاری می‌کنند. اما باید گفت بی طرف ماندن در این قضیه معارض با فطرت انسانی و آموزه‌های دینی است. چرا که دین مبین اسلام حتی ظلم به حیوانات را هم ناپسند می‌داند.

قفله در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس مصائب مردم یمن خاطرنشان کرد: این تصاویر و فیلم‌هایی که از مردم یمن در رسانه‌های مختلف دنیا منعکس می‌شود، تنها گوشه‌ای کوچک از این جنایات است و باید گفت در یمن غیر از جنگ نظامی جنگ اقتصادی و نرم نیز جریان دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.