همدان- علیرضا حمیدی‌نور گفت: تیم های ورزشی قم ، فارس ، همدان و خوزستان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور هستند.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین علیرضا حمیدی نور مدیر روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی همدان، اظهار داشت: در ادامه مسابقات فوتسال قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی دو تیم ورزشی تهران شرق و فارس در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری انقلاب مسابقه دادند که تیم ورزشی فارس با نتیجه چهار بر صفر تهران شرق را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد .

وی افزود: ۲ تیم ورزشی قم و سمنان مسابقه بعدی را برگزار کردند که تیم ورزشی قم با نتیجه سه بر یک سمنان را شکست داد و به عنوان تیم بعدی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

تیم های ورزشی همدان و ایلام هم در مسابقه‌ای دیگر  شرکت داشتند که تیم ورزشی همدان سه بر یک ایلام را شکست داد و در  آخرین مسابقه هم تیم های ورزشی خوزستان و قزوین با هم رقابت کردند که تیم ورزشی خوزستان موفق به تحمیل شکست سه بر یک بر حریف شد و سرانجام ۴ تیم ورزشی حاضر در نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌های فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور به میزبانی همدان مشخص شد.

مرحله رده بندی نیمه‌نهایی و نهایی فردا صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.