شامگاه روز گذشته، مراسم یادواره شهدای پایگاه امام علی شهرستان بشرویه به مناسبت هفته بسیج و همچنین کنگره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی در محل مسجد امیرالمومنین این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای پایگاه امام علی(ع) شهرستان بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،  شامگاه روز گذشته ، مراسم یادواره شهدای پایگاه امام علی شهرستان بشرویه  به مناسبت هفته بسیج و همچنین کنگره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی در محل مسجد امیرالمومنین این شهرستان برگزار شد.

"سرهنگ پاسدار دوم علی خبازی "  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در این مراسم معنوی با تقدیر از شکوه و عظمت حضور مردم در همایش ۵ آذرماه بیان کرد: شکوه و عظمت حضور مردم و بصیرت بالای آنان در تمامی صحنه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه تصریح کرد: بسیج همیشه و در تمام صحنه‌ها آماده خدمتگزاری است و دشمنان بدانند تا بسیج هست آنان هیچ غلطی نخواهند توانست انجام بدهند.

 وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار شد افزود :در هفته بسیج مراسمات باشکوهی با حضور مردم ولایتمدار شهرستان برگزار شد و پایان بخش این برنامه ها یادواره شهدای عزیز است که در راه اعتلای کلمه توحید و ارتقای جامعه اسلامی جانفشانی کردند.

خبازی افزود :زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این برنامه یادواره ها قطعاً با فضیلت و کرامت است و هر کسی توفیق حضور در این مراسمات را ندارد.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه جانفشانی شهدا باعث ایجاد آرامش در جامعه اسلامی شده گفت :آنچه که به ایران اسلامی عزت و قدرت بخشیده همین خون مقدس شهدای عزیز است که ثمره آن امنیت و آرامش بی‌نظیری است که در ایران اسلامی حاکم می باشد.

فرمانده سپاه بشرویه افزود :امسال علیرغم تبلیغات مسموم دشمنان حضور حماسی مردم در مراسمات اجتماعی به ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان و تجمع و همایش باشکوه ۵ آذر نشان دهنده عظمت و عزت ملت ایران اسلامی است.

خبازی با اشاره به برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی هم گفت :این مراسم فرهنگی یکی از رخدادهای بزرگ تاریخی است که یک اجلاسیه آن در شهرستان بشرویه همراه با برنامه‌های مختلف در راستای ترویج روحیه شهادت طلبی انجام شد.

فرمانده سپاه بشرویه خاطرنشان کرد: از کلیه مردم عزیزی که آمادگی دارند در اجلاسیه نهایی کنگره شهدا حضور داشته باشند  دعوت می‌شود به پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان مراجعه کنند تا زمینه اعزام آنان برای حضور به مرکز استان فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.