۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 631526

نیکو کوواچ سرمربی تحت فشار بایرن مونیخ بعد از پیروزی ۵-۱ شاگردانش مقابل بنفیکا به ستایش از بازیکنان بایرن پرداخت و مدعی شد در این بازی همه چیز بر وفق مراد بایرن پیش رفته است.

ستایش کوواچ از بازیکنان بایرن مونیخ

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پیروزی ۵-۱ بایرن مونیخ مقاب بنفیکا در گروه E چمپیونزلیگ که با تک گل فرانک ریبری و چهار گلی که آرین روبن و رابرت لواندوفسکی هر کدام ۲ تا از آنها را به ثمر رساندند، بدست آمد باعث شد نیکو کوواچ، سرمربی بایرن که در روزهای اخیر به شدت تحت فشار قرار داشت نفس راحتی بکشد و بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران به ستایش از بازیکنانش بپردازد.

مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های آلمان در حالی قدم به بازی مقابل بنفیکا گذاشت که در هفته‌ی اخیر بوندس‌لیگا با تیم قعر جدولی فورتونا دوسلدورف به تساوی ۳-۳ رضایت داده بود و به این ترتیب فاصله‌ی امتیازی‌اش با صدرنشین بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند به ۹ امتیاز رسیده بود. اما دیشب بازیکنان بایرن با یک نمایش بی‌نظیر و بدون نگرانی و واهمه رقیب پرتغالی را در هم شکستند تا نشان دهند به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفته شوند. کوواچ بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" امروز همه چیز بر وفق مراد ما پیش رفت".

کوواچ در ادامه گفت:" ما از یک طرف خوب دفاع کردیم و از طرف دیگر، در مقابل دروازه‌ی حریف از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم. بالاخره توانستیم در کل ۹۰ دقیقه  سطح بالای عملکرد تیمی‌مان را حفظ کنیم. شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی ما وقتی در چمپیونزلیگ یا بازی‌های مهم بوندس‌لیگا بازی می‌کنیم، آنجا است که همه می‌بینند تیم من چه توانی دارد. ولی وقتی در مقابل تیمهای کوچکتر قرار می‌گیریم بعضی وقتها با حداکثر توان و قدرت‌مان بازی نمی‌کنیم".

کوواچ در ادامه به خبرنگاران گفت:" ما باید در طول ۹۰ خوب بازی کنیم، همین کاری که امروز کردیم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.