زنجان- فتح الله حقیقی استاندار زنجان در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به نقش موثر رسانه ها از راه اندازی شورای اطلاع رسانی دراستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، استاندار زنجان ضمن اذعان به اینکه کمیته اطلاع رسانی را با حضور معاون سیاسی،امنیتی در استان ایجاد خواهیم کرد ،گفت: امیدواریم با ایجاد شورای اطلاع رسانی گامی در جهت رفع مشکلات خبرنگاران استان برداریم.

حقیقی ادامه داد:من با اطلاع خودم به زنجان  آمدم و با برنامه ریزی ترجیح دادم که در زنجان خدمت کنم.

وی با خطاب قرار دادن مدیران کل استان  گفت:اگر هزاران کار بزرگ بکنید و رسانه همراه شما نباشد حقانینت شما نیز مشخص نمی شود.

 وی با بیان اینکه نقش رسانه در فروپاشی داعش نباید نادیده گرفته شود اضافه کرد: ارتباط داشتن استاندار با مردم تنها در سایه ارتباط با مطبوعات است .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مطبوعات گفت: عوام فریبی و بیکاری پنهان و نادیده گرفتن ارزش زحمات کارشناسان درسایه عدم ارتباط مدیر با رسانه هاست.

 استاندار زنجان با تاکید برپاسخگو بودن مدیران گفت:روابط عمومی ها باید ازروزمرگی و پلاکارد زنی خارج شوند.

حقیقی ارتباط رسانه ای و وحدت مدیریت را مورد تکریم قرارداد و اظهارداشت:تکریم تنها در ملاقات عمومی خلاصه نمی شود.

مقام ارشد استان با تاکید بر نقش جوانان و بانوان در بدنه دولت گفت:در هر ارگان دولتی حداقل باید سه مدیراز بانوان بکارگرفته شود و قارچی عمل نکنند. 

استاندار زنجان استفاده ازبرنامه ها و اقدامات استانداران گذشته استان را ضروری بر شمرد و افزود: اگر مدیری از انتقاد، گریزی داشته باشد بهتر است کنار برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.