خراسان جنوبی-فرماندار بشرویه از متولیان امر معرفی تسهیلات به خصوص اداره تعاون هم خواست تا با نظارت دقیق تر هر سه ماه یکبار گزارشی را از روند اجرای طرح هایی که تسهیلات دریافت کرده اند ارائه کنند.

تاکید بر نظارت دقیق تر بر طرح‌های مشمول تسهیلات اشتغال زایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،"علیرضا زمان زاده" فرماندار شهرستان بشرویه در کارگروه تسهیل اجرای طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری که در محل دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک های عامل خبر داد و گفت: در راستای کمک به تولید و بالا بردن توان اقتصادی کشور تسهیلات اشتغالزایی بسیار خوبی در نظر گرفته شده که تاکنون نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های دامداری، بسته بندی داروهای گیاهی، پرورش ماکیان پرداخت شده که بانک توسعه تعاون تاکنون بیش از سهمیه خود تسهیلات پرداخت کرده است.

 وی از متولیان امر معرفی تسهیلات به خصوص اداره تعاون هم خواست تا با نظارت دقیق تر هر سه ماه یکبار گزارشی را از روند اجرای طرح هایی که تسهیلات دریافت کرده اند ارائه کنند.

 فرماندار بشرویه تصریح کرد: با توجه به شرایط مطلوب منطقه برای پرورش دام بیشترین تسهیلات به این امر اختصاص یافته که در حال حاضر منطقه به اشباع رسیده است .

وی همچنین از پیگیری برای دریافت مجوز توزیع جوجه یکروزه شترمرغ خبرداد و گفت: با توجه به استقبال مشاغل خانگی از این طرح به زودی در سطح استان یک مجوز و آن هم برای شهرستان بشرویه صادر خواهد شد تا مجری طرح بتواند در فاصله زمانی کوتاه به متقاضیان جوجه یک روزه تحویل دهد که کمک بسیار خوبی به اقتصاد خانواده ها به خصوص روستاییان خواهد شد .

زمان زاده از توسعه طرح بکارگیری کارورزان هم خبر داد و گفت: این طرح به زودی با ثبت نام متقاضیان در سامانه اجرایی خواهد شد و لازم است مدیران در جذب متقاضیان کار و تلاش و همت بیشتری را داشته باشند.

 در ادامه این نشست مشکلات طرح های اجرایی و تسهیلاتی شرکت تعاونی اسلام ،متصدی امور فرهنگی و تبلیغی تلویزیون شهری ،تعاونی تولیدی گاو شیرده شیری ساعی ،بسته بندی محصولات کشاورزی بشرویه طرح پرورش و توزیع جوجه یکروزه شتر مرغ و ماکیان بررسی و قرار شد بانکهای عامل نسبت به تسهیل در اخذ ضمانتنامه های بانکی و وثیقه گذاری ها مساعدت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.