رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:هنر ما باید بالا بردن و افزایش میزان ماندگاری زائر در مشهد باشد.

هنر ما باید افزایش میزان ماندگاری زائر در مشهد باشد
به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی گردشگری، صنعت غذا و شیرینی در محل هتل هما شماره یک مشهد اظهار کرد: شهر مشهد سالیانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون گردشگر است اما مساله ای که اهمیت دارد،   هنر ما باید در افزایش مدت زمان اقامت مسافران باشد.
وی افزود: گاهی ممکن است که در ایام پیک حضور گردشگر، امکانات برای نگهداری و پذیرایی از مسافران محدود باشد که احتیاج به توسعه در این بخش است و گاهی ممکن است در ایام غیر پیک مسافر، از امکانات توسعه یافته خود نتوانیم بهره ببریم که این امر هزینه‌بر و سبب ایجاد زیان برای سرمایه گذار می‌شود. رئیس اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که اتاق اصناف با کمک شهرداری و شورا شهر تدوین کرده است برگزاری جشنواره ملی فروش برای شهر مشهد است. بنانژاد بیان کرد:برنامه‌های اولیه و سیاست گذاری‌های لازم انجام گرفته و زمان اجرا این طرح نیز برای ماه آینده پیش بینی شده است. و هدف آن رونق کسب وکار و اقتصاد شهر مشهد است.
وی ادامه داد:  هدف این طرح جذب گردشگران به شهرمشهد در ایام غیر پیک مسافر است. برای اجرا این طرح نیازمندی همکای تمام دستگاه‌ها اعم از نظارتی، ساختاری و دستگاه اقتصادی هستیم.
رئیس اتاق اصناف مشهد  در خصوص یکی از دغدغه‌های اصلی تمام دستگاه‌های تولیدی نصریح کرد: دغدغه ما اشتغال است و بخشی از ایجاد اشتغال حفظ اشتغال‌های موجود است و برای رفع این معضل می‌توان از همکاری دیگر نهادها بهره گیریم تا با کمک یکدیگر به ایجاد اشتغال و حفظ آن بپردازیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.