در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، چند دیدار برگزار شد.

لیورپول در پاریس تا آستانه حذف پیش رفت/تکلیف صعود تاتنهام و اینتر در ویمبلی مشخص نشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته چند دیدار برگزار شد.

در مهمترین بازی تیم پاری سن ژرمن در گروه C میزبان لیورپول بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد. خوان برنارت در دقیقه ۱۳ و نیمار در دقیقه ۳۷ برای پاریس گلزنی کردند و تک گل لیورپول نیز در وقت های تلف شده نیمه نخست توسط جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی زده شد.

در دیگر مسابقه این گروه ، ناپولی در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان ستاره سرخ بلگراد بود که موفق شد سه بر یک از سد این تیم عبور کند.  مارک همشیک کاپیتان پارتنوپی در دقیقه ۱۱ گل نخست این تیم را به ثمر رساند و دو گل بعدی را دریس مرتنز  مهاجم بلژیکی این تیم در دقایق ۳۳ و ۵۲ وارد دروازه حریف کرد. تک گل تیم صربستانی را نیز بن نبوهانه در دقیقه ۵۷ وارد دروازه اوسپینا کرد.

در جدول این گروه با توجه به نتایج امشب هنوز تکلیف هیچکدام از تیم های صعود کننده مشخص و گروه کور این گروه باز نشد. ناپولی در حال حاضر با ۹ امتیاز صدرنشین است و پاری سن ژرمن با هشت امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. لیورپول فینالیست سال قبل رقابتها شش امتیازی است و در آستانه حذف قرار گرفته است. البته شاگردان کلوپ در صورت پیروزی با اختلاف بیش از یک گل در بازی آخر خود در آنفیلد مقابل ناپولی صعود خواهند کرد. ستاره سرخ بلگراد نیز چهار امتیازی باقی ماند و تنها تیم این گروه است که دیگر شانس صعود به مرحله بعد را ندارد.

در دیگر بازی مهم، در گروه B تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان اینتر بود که با یک گل به پیروزی رسید. شاگردان اسپالتی در این دیدار با یک مساوی نیز صعود می کردند و تاتنهام حذف می شد اما گل دقیقه ۸۰ کریستین اریکسن همچنان شانس صعود را برای شاگردان پوچتینو زنده نگه داشت.

در دیگر بازی این گروه، بارسلونا در هلند با نتیجه دو بر یک میزبانش آیندهوون را مغلوب کرد تا صدرنشینی اش نیز در اینگروه قطعی شود. مسی دقیقه ۶۱ و پیکه دقیقه ۷۰ برای آبی اناری ها گل زدند و تک گل میزبان را دی یونگ دقیقه ۸۳ وارد دروازه ترشتگن کرد.

در جدول گروه دوم، بارسلونا با ۱۳ امتیاز صدرنشین است. تاتنهام و اینتر هفت امتیازی هستند اما اسپرز به دلیل گل زده در خانه حریف در رتبه دوم قرار گرفت و هفته آخر این دو تیم نبرد سختی برای صعود خواهند داشت.تاتنهام در نیوکمپ باید به مصاف بارسلونا صعود کرده برود و اینتر در جوزپه مه آتزا در آیندهوون حذف شده و یک امتیازی پذیرایی می کند.

لیورپول در پاریس تا آستانه حذف پیش رفت/تکلیف صعود تاتنهام و اینتر در ویمبلی مشخص نشد

در گروه A دورتموند میزبان کلوب بروژ بود که به تساوی بدون گل رضایت داد. کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم بلژیکی در این مسابقه روی نیمکت بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

در جدول این گروه و با توجه به پیروزی دو بر صفر ساعتی قبل اتلتیکو مقابل موناکو، پس از اتلتیکوی ۱۲، دورتموند ۱۰ امتیازی هم به دور بعد رسید و بروژ پنج امتیازی راهی لیگ اروپا شد و موناکو با یک امتیاز حذف شد.

در گروه D نیز پورتو سه بریک در خانه‌اش شالکه را برد. میلیتائو در دقیقه ۵۲، کورونا در دقیقه ۵۵ و ماره‌گا در دقیقه ۴+۹۰ برای پورتو و بن‌طالب در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی برای شالکه گل زدند.

در جدول اول شدن پورتوی ۱۳ امتیازی قطعی شده و شالکه هشت امتیازی هم از ساعتی قبل و با توجه به پیروزی دو بر صفر لوکوموتیو مسکو مقابل گالاتاسرای ترکیه صعودش را جشن گرفته است. گالاتاسرای با چهار و لوکوموتیو با سه امتیازی دیگر تیم های این گروه هستند که برای رتبه سومی را هفته آخر می جنگند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.