نمایندگان تربت حیدریه با کسب دو مدال طلا بر سکوی نخست مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور ایستادند.

افتخار آفرینی ددلیفت کاران تربت حیدریه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در خصوص قهرمانی نماینده تربت حیدریه در مسابقات ددلیفت کشور گفت: باشگاه کاپ نماینده  شهرستان تربت حیدریه در رقابت‌های کشوری ددلیفت باشگاه‌های کشور بود که با حضور دو ورزشکار و کسب دونشان طلا به کار خود در این مسابقات پایان داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: این دوره از مسابقات در دوبخش تک لیفت و تک پرس با شرکت بیش از ۳۰۰ورزشکار، به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران در چهار گروه سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علی غلام زاده نماینده وزن ۷۵کیلوگرم گروه جوانان موفق شد با مهار وزنه ۲۶۰کیلوگرم علاوه بر کسب نشان طلای این وزن عنوان قهرمان قهرمانان وکمربند طلایی مسابقات را نیز تصاحب کند.

وی تصریح کرد: غلام زاده با ثبت این رکورد همچنین توانست عنوان نخست بخش بزرگسالان را نیز بدست آورد. امینی افزود: ابوالفضل نجارزاده دیگر ورزشکار این شهرستان وزنه ۲۰۰کیلوگرمی را در بخش جوانان مهار کرد تا عنوان قهرمانی دسته وزنی ۱۰۰کیلوگرم نیز در این دوره از مسابقات به نماینده تربت حیدریه برسد. گفتنی است نفرات برتر و رکورد داران این دوره از مسابقات جواز حضور در رقابت‌های آسیایی که دی ماه در کشور گرجستان برگزار می‌ شود را خواهند داشت.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.