ایلام: دکتر کریم همتی گفت: بیمارستان طالقانی ایلام از عصر امروز (پنج شنبه) مجددا آغاز بکار خواهد کرد.

فعالیت مجدد بیمارستان طالقانی ایلام از امروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در پی حادثه آتش سوزی صبح روز گذشته (چهارشنبه) در بیمارستان طالقانی، فعالیت درمانی این بیمارستان با وقفه روبرو شد، اظهارداشت: این حادثه در بخش MRI بیمارستان اتفاق افتاد و خوشبختانه آسیب جدی به دستگاه ها و تجهیزات وارد نگردید.

وی با بیان اینکه بخشی از مدارک پزشکی موجود در این بیمارستان بعلت حریق از بین رفته است، افزود: کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارت وارده به این مرکز درمانی هستند و بخش MRI با دستور دادستان تا اطلاع ثانوی پلمپ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به انتقال بیماران بیمارستان طالقانی ایلام به دیگر مراکز درمانی سطح شهر، بیان داشت: با تثبیت وضعیت کنونی، از عصر امروز پنج شنبه فعالیت درمانی در بیمارستان آیت اله طالقانی ایلام مجددا آغاز شده و بیماران می توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند.

دکتر کریم همتی یادآور شد: در حال حاضر دو مرکز MRI یکی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام و یک مرکز بخش خصوصی آماده ارائه خدمت به بیماران بوده و در حال حاضر مشکلی از لحاظ MRI نداریم.

گفتنی است صبح روز گذشته (چهارشنبه) بخش MRI بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت اله طالقانی ایلام دچار حریق شده و با دستور دادستان ایلام چند نفر بعنوان مظنون دستگیر شده و کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارات وارده هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.