همدان- حمید بادامی‌نجات گفت: مدیریت شهری همدان، امروز و فردا، ۸ و ۹ آذرماه میزبان شصت‌ودومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استانها و شهرداران کلانشهرهاست.

 مدیریت شهری همدان میزبان رؤسای شوراها و شهرداران کشور

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی‌نجات نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شصت‌ودومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استانها و شهرداران کلانشهرهادو روزه با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار در هتل باباطاهر همدان برگزار می‌شود .

وی افزود: این اجلاس  فرصت مناسبی است تا رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و اعضای شورای عالی استان‌ها به وحدت رویه‌ای رسیده و بتوانند موارد و مشکلات شهرها که گاهاً در قالب مباحث قانون‌گذاری هم وجود دارند، تبادل‌نظر شود.

بادامی‌نجات گفت: همچنین در این نشست‌های ملی می‌توان ایرادات قانونی احتمالی را از طریق شورای عالی استان‌ها برای تبدیل شدن به قانون به دولت به مجلس انتقال داد.
وی بیان کرد: رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان‌ها، هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها در شورای عالی استان‌ها و شهرداران کلانشهرها را از جمله میهمانان این اجلاس برشمرد.

وی افزود: این اجلاس با برگزاری ۴ کمیسیون‌ «عمران و شهرسازی»، «حمل‌ونقل و خدمات شهری»، «حقوقی و اقتصادی» و همچنین کمیسیون «فرهنگی و شهر هوشمند» همراه خواهد بود که با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، نمایندگان مجلس، محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها، استاندار همدان و... برگزار خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: در مجموع نشست‌های اینچنینی که در استان‌ها با محوریت رؤساهای شورای شهر برگزار می‌شود، می‌تواند حساسیت دولت و مجلس به شوراها و شهرداری را بیشتر کند و ضمن بررسی مواردی و مشکلات یکسان در شهرها؛ به اتفاق نظر کامل برای رفع آنان تلاش شود.

بادامی نجات اظهار کرد: این اجلاس فرصتی برای معرفی شهر همدان خواهد بود که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این موقعیت استراتژیک، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و همدان را به عنوان بهترین مقصد گردشگری و سرمایه‌گذاری معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه  اگر میزبان خوبی باشیم، شهر همدان را بهتر معرفی خواهیم کرد، ادامه داد: حضور رؤسای شوراهای شهر مراکز استانها و شهرداران کلانشهرهای کشور از اهمیت بالایی برخودار است که به طور قطع این افراد اثرگذار در کشور، مُبلغ شهر همدان نیز در شهرهایشان خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.