عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به زودی بلوکی از کشورهای دنیا به ویژه تحریم شدگان در مقابل آمریکا شکل می گیرند و آمریکا منزوی می شود.

قطعا همه کشورهای جهان واکنش جدی علیه "آمریکا" نشان خواهند داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سید کمال دهقانی فیروز آبادی با تأکید بر اینکه کشورهای تحت تحریم امریکا باید ارتباطات و مراوداتشان را با یکدیگر تقویت کنند، اظهار داشت: امریکا بسیاری از کشورهای جهان حتی کشورهای اروپایی را تحت تحریم های مختلف به ویژه تجاری و بازرگانی قرار داده است و ترامپ هر روز تصمیم جدیدی در این زمینه علیه کشورهای جهان می گیرد.

وی با محکوم کردن سیاست یکجانبه گرایی آمریکا در جهان، افزود: قطعاً به زودی جامعه جهانی واکنش جدی علیه رفتارهای سلطه طلبانه امریکا انجام خواهد داد چرا که منافع عمومی کشورها و ملت های مختلف بر نمی تابد که همه چیز در راستای منافع آمریکا و خود بزرگ بینی ترامپ تعریف شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا برای همه کشورها تعیین تکلیف می کند و اقتصاد دنیا را تحت تحریم خود قرار می دهد، تصریح کرد: قطعا هیچ کشوری اجازه ندارد قانون داخلی به خارج از کشور تسری دهد و این مسئله نقض قطعی حاکمیت کشورها و جایگاه شورای امنیت سازمان ملل است.

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: آمریکا میزبان سازمان ملل و عضو دائم شورای امنیت است  اما با رفتارهایی که ترامپ دنبال می کند قطعاً این کشور روز به روز بیشتر زیر سوال می رود و قطعا همه کشورهای جهان واکنش جدی علیه امریکا نشان خواهند داد.

وی یادآور شد: اگر وضعیت موجود و رفتارهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکا به همین منوال پیش برود قطعاً بلوکی از کشورهای دنیا به ویژه تحریم شدگان در مقابل آمریکا شکل خواهند گرفت و آمریکا منزوی می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.