از مرحله گروهی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بازی برای هر تیم مانده و این در حالی است که صعود و سقوط برخی تیم‌ها قطعی شده و تعدادی هم هنوز امید دارند.

شرایط جدول گروهی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شدند. حالا هر تیم در مرحله گروهی تنها یک بازی دیگر دارد و در شرایطی که رو به پایان بازی‌های مرحله گروهی هستیم نگاهی خواهیم داشت به وضعیت تیم‌ها.

گروه A
اتلتیکومادرید ۱۲ امتیازی در صدر است، دورتموند با ۱۰ امتیاز دوم، بروخاس با ۵ امتیاز سوم و موناکو با یک امتیاز چهارم است. بعید است وضعیت تیم‌ها بعد از بازی آخر تغییر کند و به نظر در این گروه اتلتیکو صدرنشین و دورتموند تیم دوم خواهد بود. دورتموند در صورتی که دوم شود شاید حریف بارسلونا یا رئال مادرید در مرحله حذفی شود.

گروه B
بارسلونا با ۱۳ امتیاز صدرنشین، تاتنهام با ۷ امتیاز دوم، اینتر با ۷ امتیاز سوم و آیندهوون با یک امتیاز چهارم است. در این گروه اینتر و تاتنهام هر دو شانس صعود دارند. بارسا با تاتنهام بازی دارد و این کار اینتر را راحت‌تر خواهد کرد.

گروه C
در این گروه ناپولی با ۹ امتیاز صدرنشین است، پاری‌سن ژرمن با ۸ امتیاز دوم و لیورپول با ۶ امتیاز سوم است. تیم چهارم هم ستاره سرخ بلگراد با ۴ امتیاز است. این جذاب‌ترین گروهی است که در آن ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. پاری‌سن ژرمن با شکست دادن لیورپول قدم بزرگی برداشت. حالا غیر از تیم بلگراد هر ۳ تیم دیگر شانس برتری دارند.

گروه D
پورتو ۱۳ امتیازی است و شالکه با ۸ امتیاز دوم است. گالاتاسرای و لوکوموتیو هم به ترتیب با ۴ و ۳ امتیاز سوم و چهارم هستند. در این گروه شرایط تغییری نخواهد کرد، پورتو صدرنشین خواهد ماند و شالکه هم قطعا دوم خواهد شد.

گروه E
در این گروه بایرن ۱۳ امتیاز دارد و صدرنشین است، آژاکس دوم و ۱۱ امتیازی است و بنفیکا با ۴ امتیاز سوم است. آ. اک آتن هم بدون امتیاز در قعر قرار دارد. دو تیم اول صعودشان را قطعی کردند و دیدار آخر در آمستردام صدرنشین را تعیین می‌کند.

گروه F
در این گروه منچسترسیتی در صدر است و ۱۰ امتیاز دارد، تیم دوم لیون است که ۷ امتیاز دارد و شاختار دونتسک با ۵ امتیاز سوم است. هوفنهایم هم ۳ امتیاز دارد و در قعر جدول قرار دارد. در این گروه صدرنشین قطعی شده، اما دیدار لیون و شاختار دونتسک در دیدار آخر مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده‌ آنها به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

گروه G
رئال مادرید با ۱۲ امتیاز صعودش را قطعی کرده است، رم دوم است و ۹ امتیاز دارد.  ویکتوریا پلیژن ۴ امتیازی است، زسکا مسکو هم ۴ امتیازی است و به ترتیب سوم و چهارم هستند. رم در صورتی که تیم دوم شود که احتمالا بسیار زیاد است به احتمال زیاد باید در مرحله حذفی با بارسا بازی کند.

گروه H
یوونتوس با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، یونایتد با ۱۰ امتیاز دوم، والنسیا با ۵ امتیاز سوم و یانگ بویز با یک امتیاز چهارم است. در بازی آخر تیم منچستر با هدایت مورینیو در مستایا با والنسیا بازی دارد.  بعید است یوونتوس مقابل یانگ بویز متوقف شود که یونایتد شانسی برای صدرنشینی داشته باشد. به احتمال زیادی در این گروه یووه تیم اول و یونایتد به عنوان تیم دوم صعود می‌کند. این یعنی سرمربی پرتغالی این شانس را دارد که در بازی حذفی مقابل رئال یا بارسا قرار گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.