نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: : در گمانه‌زنی‌هایی که ما، هیأت رئیسه مجلس و بقیه داشتند، جمع‌بندی این بود که مجلس با استعفای من موافقت نخواهد کرد و به همین دلیل موضوع مطرح‌شدن بنده برای سمت استانداری خراسان رضوی منتفی است.

نماینده مجلس می‌مانم/ نمایندگان با استعفایم برای استانداری موافقت نمی‌کردند
به گزارش قدس آنلاین ، رضا شیران خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تشکر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که وی را به‌عنوان گزینه استانداری خراسان رضوی معرفی کرده بودند، گفت: هر نماینده‌ای که بخواهد پست و سمتی بگیرد باید ابتدا استعفایش در مجلس مطرح شود و صحن علنی مجلس با استعفای وی موافقت کند.

وی ادامه داد: در گمانه‌زنی‌هایی که ما، هیأت رئیسه مجلس و بقیه داشتند، جمع‌بندی این بود که مجلس با استعفای من موافقت نخواهد کرد و به همین دلیل موضوع مطرح‌شدن بنده برای سمت استانداری خراسان رضوی منتفی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن‌طور که بنده مطلع هستم به‌احتمال‌زیاد آقای دکتر رزم حسینی که استاندار کرمان بودند به این سمت گمارده می‌شوند.

وی اظهار کرد: درهرصورت استان ما در حوزه توسعه عدالت محور در جایگاه مناسبی نیست و باوجود ظرفیت‌های خدادادی، سرمایه‌های انسانی و شرایط جغرافیایی که این استان دارد در بسیاری از شاخص‌های زیربنایی، نسبت به کشور از درجه پایین‌تری برخورداریم.

شیران خراسانی ابراز امیدواری کرد استاندار آینده نسبت به توسعه عدالت محور و استفاده از همه سرمایه‌های انسانی در استان و رساندن شاخص‌های امور مخصوصاً امور زیربنایی استان به شاخص‌های مناسب و در خور شأن مردم این استان  کوشا باشد.

نماینده مردم مشهد  خاطرنشان کرد: در حوزه نمایندگی مردم شریف مشهد و کلات تا خرداد 99 که پایان این دوره است در خدمت مردم هستم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.