مروانه فلینی با گل دقیقه ۹۰ خود به یانگ بویز، شیاطین سرخ را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رساند.

مورینیو: فکر می‌کنم مردم حالا بیشتر قدر فلینی را می‌دانند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ستاره تنومند و بلند قامت بلژیکی در حالی که کار یونایتد برابر تیم کوچک سوئیسی گره خورده بود، توانست با زدن یگ گل نجات بخش، صعود یونایتد به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

مورینیو در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون به تمجید از فلینی پرداخت و گفت:« فکر می کنم مردم حالا بیشتر قدر فلینی را می دانند و به ارزش هایش واقف شده اند. تا قبل از آمدن من، تردیدهای زیادی در مورد فلینی وجود داشت ولی حالا دیگر اینگونه نیست. او امسال و فصل قبل در حساس ترین لحظات، گل هایی زده که مهاجمان از انجامش عاجز بودند.

من بهترین منطقه برای بازی با فلینی را می دانم و از او بهترین بازی را گرفته ام. او در یک سوم ابتدایی و یک سوم انتهایی زمین به یک شکل و عالی بازی می کند. برابر برنلی سومین هافبک دفاعی ما بود و در برخی بازی ها در پست شماره ۸ که بهترین منطقه برای اوست، به میدان رفته است.

البته همه می دانند که مروانه، مارادونا نیست ولی همه نیز می دانند که او چه اهمیتی برای یونایتد دارد.»

تمدید اتوماتیک قرارداد دخیا تا ۲۰۲۰:« دخیا می خواهد بماند. من هم از او خواستم بماند. او بازیکنی در سطح منچستریونایتد است. اینجا باید بهترین های جهان حضور داشته باشند و دخیا بهترین گلر دنیاست. من، مدیریت و هواداران می خواهیم که دخیا بماند چرا که به او ایمان داریم.

ایجنت او هم بر عکس برخی ایجنت های دیگر، علاقه ای به شایعه سازی و کتمان حقایق ندارد. او دخیا را آزاد گذاشته تا خودش فکر کند و تصمیم بگیرد. باشگاه با تمدید خودکار قرارداد او این اجازه را داد تا داوید در آرامش تصمیم بگیرد. حس من این است که همه چیز به خوبی و خوشی تمام خواهد شد.»

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.