البرز- محمداکرمی گفت: خوشبختانه پس از یک دوره یک ساله سخت شرایط هیئت استان به وضعیت نرمال بازگشته وما در حال حاضر با شرایط مساعدی امورات این ورزش را پیگیری می کنیم.

نمایندگان البرز در لیگ‌های کشور شانس روی سکو رفتن دارند/ ارتباطی دوسویه با برندهای معتبر داریم

محمد اکرمی رییس هیئت کاراته استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه در سال جاری حضوری پررنگ در لیگ های مختلف کشوری داریم، گفت: در لیگ برتر بزرگسالان وامید کشور تیم البرز با حمایت و همراهی شرکت مارال چرم حضور یافته و خود را به جمع ۴ تیم برتر رسانده و از شانس بالایی برای کسب عنوان برخوردار است.

رییس هیئت کاراته استان البرز ادامه داد: همچنین تیم موسسه سرم سازی رازی نیز به نمایندگی از البرز در لیگ آینده سازان کشور حضور یافته واین تیم نیز تا اینجای رقابت ها خود را به جمع ۴ تیم برتر رسانده و از شانس های روی سکو رفتن در فصل جاری محسوب می‌شود.

اکرمی بهره گیری از مشارکت برند های خوشنام برای حمایت و اسپانسری تیم های منتخب استان جهت حضور در لیگ های کشوری را یک اتفاق فرخنده برای کاراته استان دانست و گفت: هدف اول ما برای اجرای این سیاست این بوده که برندها راغب به حضور و مشارکت در ورزش شوند و از فضای ورزش فاصله نگیرند و در عین حال در یک ارتباط دوسویه منافع طرفیت نیز محقق شود.

وی تصریح کرد: همراهی برخی موسسات و برندهای معتبر با کاراته البرز خوشبختانه بازخوردهای خوبی در سطح کشور داشته و استان های مختلف به خوبی از ظرفیت های استان و فعالیت برندهای معتبر وحامی ورزش آگاه شده اند.

اکرمی با اشاره به آخرین وضعیت سخت افزاری هیئت استان، گفت: طبقه فوقانی سالن نشاط به این هیئت واگذار شده ودر حال حاضر به عنوان خانه کاراته استان مورد استفاده قرار می گیرد و ما بابهره گیری از این امکان اردوهای آماده سازی و تمرینات وکلاس های آموزشی خود را برگزار می کنیم.

رییس هیئت کاراته استان البرز کسب نتایج درخشان در کاراته وان کشوری را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا به اینجای سال در ۱۷ مسابقه کشوری شرکت کرده ایم که مهمترین آن حضور بانوان و آقایان ما در مسابقات کاراته وان بوده است.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان و در مجموع ۴ مرحله عنوان سوم کشور را کسب کردیم و در آقایان نیز با برگزاری مرحله پایانی نتایج مشخص خواهد شد. ضمن آنکه تیم های مختلف سبکی البرز نیز حضوری پررنگ در رویدادهای ملی و بین المللی داشته اند و قرار است از نیمه دوم آذرماه کرج میزبان مسابقات بین المللی شوتوکان ریوبوکای با حضور ۱۰ تیم خارجی و تیم های داخلی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج و پردیس کشاورزی باشد.

رییس هیئت کاراته استان البرز کمبود سالن مسابقاتی را از مشکلات اصلی ورزش البرز در برگزاری رویدادهای مختلف عنوان کرد و گفت: متاسفانه در این بخش دچار مشکلات بسیاری هستیم و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

اکرمی در پایان با قدردانی از همراهی خانواده بزرگ کاراته البرز گفت: خوشبختانه به مدد تلاش و زحمات ورزشکاران، مربیان و اعضای هیئت استان  این رشته ورزشی شرایط خوبی را در سطوح مختلف دارد و ما به عنوان یکی از استان های فعال و مدال آور کشور مطرح هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.