خراسان شمالی- علی مستوفیان گفت: خراسان شمالی با در اختیار گرفتن فضایی در موزه منطقه ای خراسان، در موضوعات مختلف از جمله آثار تاریخی، طبیعی و معنوی، مردم شناسی و... بیشتر معرفی می شود.

معرفی بیشتر استان در موضوعات مختلف از جمله آثار تاریخی، طبیعی و معنوی در موزه منطقه‌ای خراسان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی مستوفیان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: این استان با در اختیار گرفتن فضایی در موزه منطقه ای خراسان، در موضوعات مختلف از جمله آثار تاریخی، طبیعی و معنوی، مردم شناسی و... بیشتر معرفی می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس بازدیدی که مسئولان میراث فرهنگی خراسان رضوی از موزه های استان داشتند، دیدگاه های خود را در خصوص همکاری های فی مابین مطرح کردند.

مستوفیان افزود: نشست مشترکی نیز در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار و راه های معرفی بیشتر و بهتر استان خراسان شمالی در موزه بزرگ و منطقه ای خراسان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه موزه خراسان جزو موزه های مدرن و بزرگ کشور محسوب می شود، تصریح کرد: مقرر شد در این موزه با در اختیار گذاشتن فضا، آثار موزه ای، اقلام انتشاراتی، نشریات مکتوب و الکترونیکی و... استان در معرض بازدید و معرفی به علاقه مندان قرار بگیرد.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه ویترین های خراسان شمالی به صورت دائم و موقت در موزه بزرگ خراسان برپا می شود، گفت: همچنین توافقاتی برای برگزاری نشست های تخصصی در حوزه معماری و هنر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استفاده از مرکز اسناد و آرشیو موزه بزرگ انجام گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.