۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 632074

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را درحالی به خود اختصاص داده است که این رکورد در اختیار رقیب نیمکت‌نشین او قرار دارد.

رحمتی در مسیر شکستن رکورد هم تیمی خود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از آخرین گلی که سید مهدی رحمتی در لیگ برتر دریافت کرده، ۴۵۲ دقیقه گذشته و رحمتی همچنان این فرصت را دارد تا این رکورد را افزایش دهد.

در حالی که فصل گذشته سید حسین حسینی توانست رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن متوالی در فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند، سید مهدی رحمتی این رکورد را برای فصل جاری در اختیار دارد و می تواند با طولانی کردن این دقایق، رکورد هم تیمی اش را تهدید کند. 

حسینی فصل گذشته ۸۷۵ دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت تا رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

آخرین باری که دروازه رحمتی در رقابتهای این فصل لیگ برتر باز شد، در هفته ششم مسابقات بود. گلی که بازیکنان نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رحمتی کردند. بعد از آن رحمتی در هفته‌های ششم، هفتم، هشتم، یازدهم و سیزدهم در ۵ بازی متوالی که از دروازه تیمش مراقبت کرد، موفق به ثبت کلین شیت شد تا با ۴۵۲ دقیقه گل نخوردن رکورد جالبی از خود به جای گذاشته باشد. 

دروازه آبی پوشان کلا در این فصل ۶ بار باز شده که سهم رحمتی ۴ و سهم حسینی ۲ گل بوده است. رحمتی ۱۱ بار در این فصل برای تیمش به میدان رفته و دروازه‌اش برابر ذوب آهن، پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان باز شده است. یکی از این ۴ گل از روی نقطه پنالتی و یکی دیگر گل به خودی بود که توسط مدافع آبی پوشان به اشتباه وارد دروازه شد.

کاپیتان استقلال با ۸ کلین شیت در این فصل و خوردن ۴ گل در ۱۱ بازی، عملکردی بهتر از دیگر دروازه‌بان های لیگ برتر دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.