یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق کامل اهداف آن تاکید کرد.

حماس : راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق تمام اهداف ادامه خواهد یافت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خلیل الحیه از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) ، با تاکید بر  ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف آن گفت تفاهماتی که میانجیگران با اشغالگران اسرائیلی برای کاهش و شکستن محاصره نوار غزه انجام دادند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تحریم های تحمیلی از سوی تشکیلات خود گردان فلسطین علیه نوار غزه لغو شود، اظهار داشت: آشتی یک مسئله لازم و ضروری ملی است و ما در نشست با دوستان در مصر موضع تعهد آور خود نسبت به موضع ملی و ضرورت رسیدن به وحدت ملی مطابق با تفاهمات و آنچه درباره آن توافق شده به ویژه توافق 2011 تشریح کردیم.

الحیه خاطر نشان کرد نمی‌توان با وجود ادامه تحریم‌های تحمیلی علیه نوار غزه به سمت وحدت ملی و آشتی پیش رفت،‌ مصر در جریان موضع تمام گروه‌ها قرار گرفته است که همه آنها خواهان تشکیل فوری دولت وحدت ملی و تشکیل مجلس وحدت ملی و همچنین برگزاری انتخابات هستند تا ملت فلسطین آنچه را می‌خواهد، خود تصمیم بگیرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم،  عضو جنبش حماس با دیگر در این خصوص تاکید کرد:  پیش از هر چیزی لغو تحریم ها که خواسته ملت فلسطین است، در اولویت قرار دارد.‎

وی افزود : اگر برادران جنبش فتح بر اساس توافقنامه امضاء شده ، آماده آشتی باشند، ما نیز آماده هستیم . الحیه درباره کندی پیشرفت در روند کاهش محاصره غزه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم  باید به تفاهماتی که با نظارت مصر، قطر و سازمان ملل صورت گرفت ، متعهد باشد. عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: راهپیمایی های ما ادامه دارد و ما با بر شیوه‌ها و ابزار آن تسلط داریم و این کار تا پایان یافتن دائمی و نهایی محاصره غزه  ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.