سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: متاسفانه اتفاقاتی برای تیم ما افتاده که واقعاً در هیچکدام از آنها ما مقصر نیستیم.

قوچان‌نژاد: اتفاقاتی افتاده که در هیچکدام از آنها ما مقصر نیستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جبار قوچان‌نژاد درمورد شرایط تیم والیبال پیام خراسان و عملکرد این تیم اظهار داشت: تیم ما بسیار دیر تشکیل شد و تقریباً کمتر از دو هفته مانده به شروع لیگ جمع شدیم و هیچ بازی دوستانه و تمرین سخت و جدی نداشتیم. تیم ما تا اینجای مسابقات خیلی خوب اداره شد که توانست در جمع مدعیان باشد. اگر نگاهی به نفرات تیم ما بیاندازید متوجه خواهید شد که ما نیمکت چندان قدرتمندی نداریم.

*اتفاقاتی افتاده که در هیچکدام از آنها ما مقصر نیستیم

وی ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی برای تیم ما افتاده که واقعاً در هیچکدام از آنها ما مقصر نیستیم؛ به عنوان مثال سازمان لیگ به سالن مهران ایراد می‌گیرد. سوال من این است که مگر ابتدای فصل از این سالن بازدید نشد؟ مگر سال‌های گذشته ما در همین سالن بازی نمی‌کردیم؟ آقایان می‌گویند که هر طرفِ زمین باید ۵ متر فضای باز داشته باشد که ما داریم؛ حالا متوجه نمی‌شوم که به چه چیزی ایراد می‌گیرند!

*وقتی داور با دیدن تصاویر موبایلی نظر خود را تغییر می‌دهد، تقصیر و گناه ما چیست؟

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان افزود: در بازی برابر ارومیه بعد از جنجالی که ایجاد شد از ما خواستند که به بازی ادامه دهیم و ما هم پذیرفتیم. در ست پنجم آن مسابقات تا آستانه شکست هم رفتیم، اما خوشبختانه توانستیم به حق خود برسیم. من همیشه با داوران و ناظران رابطه خوبی دارم، اما وقتی داور در آن مسابقات با دیدن تصاویر موبایلی نظر خود را تغییر می‌دهد، تقصیر و گناه ما چیست؟

*باید جنبه و ظرفیت کری و شکست را داشته باشیم

قوچان‌نژاد با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در بازی برابر سایپا گفت: داور در امتیاز پایانی در یک تصمیم اشتباه امتیاز را به حریف داد، در ادامه کارت قرمز داد، منشی دچار اشتباه شد و همه چیز بهم پیچیده شد؛ در این موضوع تقصیر ما چیست؟ 

وی درمورد درگیری بازیکنان در این مسابقه تصریح کرد: اول از همه باید بگویم که باید جنبه و ظرفیت کری و شکست را داشته باشیم؛ این موضوع را اول از همه به بازیکنان خودم و سپس به حریفان می‌گویم. امین علوی و مجتبی شبان با هم کری خواندند و پس از آن هم حمزه زرینی با اقدام مثبتی که داشت محکم دستش را به زیر تور به زمین کوبید. به نظر من کل‌کل و بی‌ظرفیتی از سوی هر دو طرف بود. وقتی کری می‌خوانیم باید ظرفیت واکنش طرف مقابل را هم داشته باشیم. ضمن اینکه در این بین باید شان یکدیگر را هم حفظ کنیم.

*هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان درخصوص شرایط مالی تیمش خاطرنشان کرد: شاید باور نکنید بعد ازگذشت ۱۰ هفته هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم، در حالی که سایر تیم‌ها شرایط متفاوتی دارند. از این موضوع نگران هستیم، اما فکر می‌کنم به زودی رفع شود. با تمام این شرایط تیم به خوبی مدیریت شده است. یک یا دو پیروزی می‌تواند اتفاقی باشد، اما سایر نتایج قطعاً نشان از یک مدیریت خوب و جنگندگی بازیکنان دارد. 

*دیر به لیگ آمدیم

قوچان‌نژاد در مورد عملکرد سیدمحمد موسوی گفت: ما خودمان هم دیر به لیگ آمدیم. با این شرایط بازیکنان را هم دیر جذب کردیم. با این وجود شاگردانم با غیرت و جنگندگی و با معرفت در هر بازی به میدان می‌روند. از تمام کسانی که تا اینجای کار به ما کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم.

*هیچ بازی آسانی وجود ندارد

وی درمورد بازی هفته آینده برابر پیکان اظهار داشت: واقعیت این است که بازی برابر دورنا هم برای ما سخت است. هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد. همه تیم‌ها قدرتمند هستند، مگر اینکه خلافش ثابت شود! تیم‌هایی مانند پیکان و سایپا و ... هم نام‌های بزرگی در والیبال ایران هستند. بازی با پیکان هم قطعاً بسیار دشوار خواهد بود و می‌دانم که مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران هم متوجه حساسیت این بازی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.