البرز- اسماعیل سایه افکن گفت: روند حرکتی ووشوی البرز در سال جاری نیز روبه جلو و تصاعدی بوده است و ما در دو بخش آقایان و بانوان توانسته ایم عملکرد خوبی را رقم بزنیم.

روند حرکتی البرز رو به جلو است/ آغاز فعالیت خانه ووشوی کرج در بهمن‌ ماه

اسماعیل سایه افکن رییس هیئت ووشوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در بخش بانوان جایگاه مان در سطح ملی بسیار تعیین کننده و خوب است و در آقایان نیز دیگر زنگ تفریح دیگر استان ها نیستیم و تیم های استان حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

رییس هیئت ووشوی استان البرز کسب مدال نقره حمیدرضا قلی پور در مسابقات جهانی، مدال طلای کیمیا شوشتری در المپیک جوانان در برزیل و چهارمی ستایش تک فلاح در نونهالان جهان را اوج موفقیت های ووشوی البرز در سال جاری برشمرد و گفت: سهم پررنگ البرز در مدال آوری ها و افتخارات ووشوی ایران، گواه این موضوع است که این ورزش در البرز حال و روز خوبی دارد و روزهای درخشان تری هم در انتظار آن است.

سایه افکن حضور ۳ تیم استان در لیگ های کشوری را مورد اشاره قرار داد وگفت: تیم ساوجبلاغ به نمایندگی از استان در لیگ برتر مردان حضور دارد، تیم بانوان در لیگ برتر حاضر است و تیم محمدشهر نیز در لیگ جوانان شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: چهره های شاخص البرز در ترکیب دیگر تیم های مطرح لیگ برتر حضور دارند و تیم های منتخب استان متشکل از ووشوکاران آینده‌دار در لیگ حاضر هستند.

متولی ووشوی البرز از آغاز فعالیت خانه ووشوی استان از بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: پس از رایزنی های فراوان و با مساعدت اداره کل ورزش وجوانان البرز مقرر شد سالن آزادگان کرج برای ایجاد خانه ووشو به این هیئت واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو نیز قول داده با واگذاری سالن نسبت به احداث سکوی ووشو در این سالن اقدام کند که در این صورت ظرفیت کم نظیری برای توسعه ووشو در البرز ایجاد خواهد شد و ما می‌توانیم برنامه های خود را به شکل بهتری به اجرا در آوریم.

سایه افکن با اشاره به اینکه در سال های گذشته نیز به تناوب سالن آزادگان در اختیار هیئت استان بوده است، گفت: استقرار خانه ووشوی البرز در این فضای ورزشی شکل دایمی خواهد داشت و ما می توانیم با توجه به ثبات موجود در خصوص استعدادیابی، برگزاری کلاس های آموزشی و برپایی اردوهای تیم های منتخب به شکل بهتری عمل کنیم.

رییس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به میزبانی این استان از مسابقات دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته ووشو گفت: با همراهی و مساعدت دلسوزانه آقای روستاکاری رییس اداره ورزش وجوانان ساوجبلاغ و فرماندار ورزش دوست این شهرستان برگزاری ووشو دختران به این شهرستان واگذار شد و موفق شدیم این مسابقات را با کیفیت مناسب و رضایت تیم های مختلف از سراسر کشور به خوبی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در بخش پسران نیز تیم البرز به قزوین اعزام شد که ماحصل آن کسب یک عنوان ارزشمند در بخش تالو بود که در تاریخ ووشو استان کم نظیر است.

سایه افکن تعداد ووشوکاران استان البرز را بیش از ۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد ووشو کار در بیش از ۶۰ باشگاه استان در حال فعالیت هستند ضمن آنکه سبک های مختلف ووشو البرز نیز عملکردخوبی دارندو در ابعاد مختلف جایگاهی ویژه در سطح ملی پیدا کرده اند.

وی در پایان با قدردانی از مربیان، باشگاه ها و فعالان ووشو البرز گفت: خوشحالم که عنوان کنم توانسته ایم هم در بخش قهرمانی و هم همگانی برنامه های خوبی را اجرا کنیم و با بهره گیری از مربیان ملی و شاخص بستر مناسبی رابرای افزایش مدال آوران فراهم آوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.