مدیرمسکن کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۲۳۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی تحویل شد.

۱۲۳۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی تحویل شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرحیم صحراپیما اظهار داشت: کمیته امداد خراسان رضوی امسال هزار و ۲۳۷ واحد مسکن مددجویی را در شهرها و روستاهای استان برای مددجویان تحت حمایت خود اجرا کرده که این پروژه‌های مسکونی شامل خرید و ساخت مسکن و اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد بیش از دو برابری اجرای پروژه‌های مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، ادامه داد: در هفت ماهه سال گذشته کمیته امداد ۶۶۰ پروژه مسکن را برای مددجویان اجرا کرده است.

صحراپیما اجرای پروژه‌های مسکونی در شهرها را شامل خرید و ساخت و پروژه‌های عمرانی روستا را ساخت و مقاوم سازی ذکر کرد و افزود: برای ساخت هزار و ۲۳۷ پروژه مسکن مددجویی هشت میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: کمیته امداد خراسان رضوی برای ساخت و خرید ۳۱۸ مسکن شهری دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، برای ساخت و مقاوم سازی ۸۷۰ مسکن روستایی چهار میلیارد و ۹۶۵ میلیون، برای اتمام ۵۰ واحد نیمه تمام  شهری و روستایی ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت نیکوکاران و از منابع داخلی این نهادو دولتی هزینه شده است.

مدیر مسکن کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ابتدای امسال تهیه ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد سرپناه پیش بینی کردیم که تاکنون موفق به تامین حدودا ۳۰ درصد آن شده‌ایم و اگر مشارکت نیکوکاران مضاعف شود فصل زمستان امسال نیازمندان بی سرپناه نخواهند ماند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.