۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 632277

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان کاهش نسبی دما پیش‌بینی کرده است.

کاهش نسبی دما در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی  طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با عبور متناوب امواجی ضعیف و ناپایدار از شمال شرق کشور از استان خراسان رضوی، انتظار داریم ضمن افزایش ابرناکی طی عصر امروز و امشب احتمالا در بخش‌هایی از نیمه شمالی استان به‌ویژه در شمال غرب و نواحی کوهستانی بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت که با پدیده مه همراه است.
همچنین طی امروز در غالب نقاط استان دما افزایش می‌یابد اما در فردا در بیشتر نقاط دما کاهش و در روز سه شنبه تغییرات دمایی بسیار اندک پیش بینی می‌شود.
بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در شب در برخی نقاط بویژه در نواحی کوهستانی با مه رقیق گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود
هوای مشهد در صبح روز  دوشنبه اوایل وقت نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده باران و مه آلود بتدریج کاهش ابرگاهی با وزش باد با کمینه و بیشینه دمای ۴ و ۱۳ درجه سلسیوس خواهد بود.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز سه‌شنبه  صاف تا قسمتی ابری در شب در برخی نقاط بویژه در نواحی کوهستانی مه آلود گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.
هوای مشهد نیز در صبح  این روز صاف تا قسمتی ابری با مه رقیق صبحگاهی یا غبار صبحگاهی گاهی با وزش باد  با کمینه و بیشینه دمای ۳ و ۱۳ درجه سلسیوس خواهد بود.  
بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته، تربت جام و باخرز با حداقل دمای ۱-درجه سلسیوس سردترین شهر و بردسکن با حداکثردمای ۱۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر بوده‌است. حداکثر سرعت باد را سبزوار با ۵۰ کیلومتر برساعت داشته‌ است. بیشترین حجم بارندگی را درگز با  کمتر از ۱/۰ میلیمتر داشته است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.