رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت: دومین کنگره بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا به‌همت بیمارستان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

دومین کنگره بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، فریدون نوحی گفت: دومین کنگره پزشکان قلب ایران و اروپا در دو زمینه بسیار مهم اعم از بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی و دریچه‌ای و همچنین بیماری‌های انسداد مزمن عروق در ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در بیمارستان فوق تخصصی رضوی وابسته به‌آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن قلب و عروق ایران با بیان اینکه علت اصلی مرگ در کشور ما بیماری‌های قلب و عروق است، افزود: بیماری‌های مادرزادی قلب و خدمات درمانی در این حوزه که اخیرا به‌همت پزشکان مجرب ایرانی از طریق غیرجراحی صورت می‌گیرد، موضوع اساسی گزارشات و سخنرانی‌های کنگره بین المللی کاسپین است، در حقیقت فعالیت‌هایی که اکنون در این کنگره مطرح می‌شود پیش از این از طریق جراحی و اکنون از طریق پوست و به‌صورت نیمه تهاجمی یا تهاجمی غیرجراحی صورت می‌گرفته است.

وی اظهار کرد: اهمیت دیگر این کنگره وجود جنبه‌های آموزشی آن برای پزشکان جوان ایرانی است، چراکه اساتید برجسته‌ای از بیش از ۲۰ کشور دنیا در کنار اساتید مجرب ایرانی در این کنگره حضور داشته و همه فعالیت‌ها را به‌صورت عملی به‌شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.
نوحی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر برای حضور در این کنگره ثبت نام کردند، اضافه کرد: سمپوزیوم‌های جانبی در رابطه با وسایلی مانند پرستاری قلب و عروق، بیماری‌های نارسایی قلب و تصویربرداری اختصاصی از قلب جنین که هر کدام به‌تنهایی کنگره‌های بزرگ را شامل می‎شود، در این برنامه علمی ۴ روزه و ذیل همان دو موضوع اصلی مطرح می‌شود که امیدواریم برای همه شرکت‌کنندگان قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.