دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تاریخ دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص نیست.

انتخاب رئیس هیات فوتبال معطل سفر تاج به مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، جواد چرمچی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال درگیر بحث بازنشستگان و مباحث این چنینی است و به نوعی باید وضعیت مشخص شود؛ دو نوبت نامه زدیم و تقاضا داشتیم تاریخ دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شود.

چرمچی بیان کرد: یک بار دهه سوم آبان را پیشنهاد دادیم و یک بار نیز دهه ابتدای آذرماه را که البته از سوی فدراسیون فوتبال خبری نشد و منتظر هستیم که فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند و عنوان شود چه روزی آقای تاج در مشهد حضور می‌یابند تا مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کنیم.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برای انتخابات مجمع حتما رئیس فدراسیون باید حضور داشته باشد و باید به ما زمان حضور ایشان اعلام شود.

چرمچی با اشاره به اینکه حضور فعلی آقای برادران در راس هیئت فوتبال خراسان رضوی مشکلی ندارد گفت: تا زمان برگزاری مجمع ایشان در راس هیئت هستند و مشکلی نیز نیست؛ اساسنامه را برای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز ارسال کردیم و عنوان کردیم ایشان تا زمان تشکیل مجمع مسئول هیئت هستند.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر کاندیدای تائید شده برای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی هستند بیان کرد: هر 10 نفر به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده و تعداد افراد نهایی مورد تائید را را باید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کند. همچنین عنوان شدهکارمندان رسمی اداره کل ورزش و جوانان در هیئت‌های ورزشی نمی‌توانند عضو باشند و بر این اساس آقای اصغری و سلاطین که کاندیدای هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز هستند باید وضعیتشان مشخص شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.