البرز- ناصر مقدم گفت: ‌نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز با حضور ناشران در غرفه های اصلی و برنامه های جنبی از ٢٥ تا ٣٠ آذرماه ٩٧ در باغ گلها واقع در پارک شهید چمران برگزار می شود.

آغاز نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز از ۲۵ آذر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  گفت: سیصد و هفتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان البرز به عنوان مهمترین رخداد فرهنگی از ٢٥ تا ٣٠  آذر٩٧ آغاز به کار می کند.      

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء شاخص های مطالعه در استان، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی است که همه دستگاه های خدمات رسان استان، نسبت به ترویج فرهنگ مصرف صحیح با ایجاد غرفه های فرهنگی اقدام کنند.

این مسئول افزود: برای بخش جنبی نمایشگاه برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزشی، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جنگ شادی کتاب و جشن امضاء کتاب در نظر گرفته شده است.

مقدم اضافه کرد: برپایی تئاتر کودک با موضوع ‌کتاب خوانی، نمایش های طنز برای گروه های سنی کودک و نوجوان، نشست های تخصصی با مسئولان، برگزاری شب شعر و ادبیات، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نهمین نمایشگاه ‌بزرگ کتاب استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه با حمایت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استانداری البرز، شهرداری کرج و دیگر دستگاه های اجرائی استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.