۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 632311

کفریات را در حریر مشاوره می‌پیچید و به ضرب چماق رسمیت آنتن ملی در حلق این مردم فرو می‌کنید. حذف دین و حذف معنای حلال و حرام از روابط بین دو جنس و تعریف انواع دوستی‌های حلال بین دو جنس خیانت به این خاک است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، خانم دکتر روان‌شناس چادری در تلویزیون رسمی کشور به تلویح و تصریح، حرف از حذف معنای حلال و حرام در تعامل بین دو جنس می‌زند و می‌گوید دین مظلوم را چرا وارد ماجرا کنیم؟ به بچه‌هایمان یاد می‌دهیم که اگر خواستند کسی را تاچ کنند از او اجازه بگیرند! خانم دکتر شما که معلم تاچ هستید، بروید و هشتگ metoo را ببینید و دنبال کنید! این هشتگ را یکی دو سال است بانوان همان سرزمین‌هایی ساخته‌اند که کاملاً طبق تعالیم وارداتی آیینی که شما پیامبرش هستید آموزش دیده‌اند.

در این هشتگ از انواع و اقسام آزارهای جنسی رونمایی شده است. از آزار جنسی در سطح بوش پدر، رئیس جمهور اسبق آمریکا تا هر چیزی که فکرش را بکنید. سیاه‌نمایی و برجسته سازی بحران‌های جنسی جامعه ما البته نان و آب دارد ولی واقعیت این است همان «غرب»ی که طبق تعالیم شما در برنامه تلویزیونی و سایر برنامه‌های اینترنتی‌تان وسایل پیشگیری را در مدارس در دسترس بچه‌ها قرار داده است و در خیابان و مدرسه از ارائه این خدمات بی منت دریغ نمی‌کند، غرق در انواع بحران‌های مربوط به زیست جنسی است و رسماً در خیابان‌هایش دگرباشان جنسی مانور می‌دهند.غرب این درد را فهمیده و به هزار حیله سعی دارد از تبعات ایمان آوردن به «یونگ» و «فروید» ناخوش احوال برهد، اما شما نشسته‌اید در تلویزیون رسمی سرزمین ما و همان نسخه‌های پرت صد سال پیش غرب را تجویز می‌کنید.

من عادت ندارم درباره کسی بنویسم اما شما در تلویزیونی که از بودجه بیت‌المال سرزمین من ارتزاق می‌کند نشسته‌اید و بچه‌ها و مادران و پدران این سرزمین را گمراه می‌کنید. کفریات را در حریر مشاوره می‌پیچید و به ضرب چماق رسمیت آنتن ملی در حلق این مردم فرو می‌کنید. حذف دین و حذف معنای حلال و حرام از روابط بین دو جنس و تعریف انواع دوستی‌های حلال بین دو جنس خیانت به این خاک است. خاکی که خون شهدایی مرزهایش را حفظ کرده است که در وصیتنامه همه آن‌ها کلمه حجاب نوشته شده است.

فروکاستن روابط محرم و نامحرم به اجازه گرفتن برای تاچ کردن معنایی جز حذف خدا از تعاملات ما با هستی ندارد و شما و مدیران رسانه ملی حق ندارید این کار را بکنید و باید برای این کار عذر بخواهید. هر طور می‌خواهید بچه‌های خودتان را تربیت کنید اما روی آنتن تلویزیون برای این مردم از این نسخه‌ها نپیچید.

ما به آموزش روش‌های اجازه گرفتن برای تاچ و سایر موارد در میهمانی فامیلی یا آموزش استمنای فنی و غیر فنی نیاز نداریم، ما باید همان حلال و حرام خودمان را با اقسام و اصنافش درست یاد بگیریم و به بچه‌هایمان درست یاد بدهیم. حیا کنید و دست از سر ما بردارید، بروید و این آموزش‌ها را باز هم به همان سوئدی‌ها بدهید که در تجاوز جنسی، رتبه اول جهان هستند.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.