خوزستان-سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوزستان یکی از قطب های بزرگ فوتبال کشور است و من عشق را در تیم فولاد لمس کردم و دوست داشتم با این تیم همکاری کنم.

قطبی: اینجا هستم چون خوزستان قطب فوتبال ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ افشین قطبی، سرمربی جدید فولاد خوزستان در نشست خبری و معارفه امروز بیان کرد: عشق "رضایی" مدیرعامل فولاد را به این تیم لمس کردم و دوست داشتم در فولاد با او همکاری کنم.

قطبی با اشاره به نحوه ارائه تاکتیک ها به بازیکنان فولاد جهت ساختن نفرات حرفه ای با سبک بین المللی، عنوان کرد: خوزستان یکی از قطب های بزرگ فوتبال کشور است و چند سال پیش این موضوع را نمی دانستم اما "حسین کعبی" در پرسپولیس به من کمک کرد تا تیم را قهرمان کنیم وحتی بازیکن های خوزستاتی در تیم ملی مانند "ایمان مبعلی" خوش تکنیک یا حتی "آرش افشین" بی نظیر بود مرا به این شناخت رساندند و این قطب بودن دلیل بزرگ آمدن من به این تیم است.

با دیدن فیلم استادیوم فولاد اشک شوق ریختم

سرمربی فولاد خوزستان با توجه به داشتن امکانات و زیرساخت های خوب این باشگاه از جمله استادیوم فولاد آرنا، خاطر نشان کرد: باشکاه اکنون مانند ماشین فراری شده که باید راننده خوبی داشته باشد تا این تیم‌ را به قهرمانی برساند، فولاد قهرمان می شود نه تنها ایران بلکه آسیا، زیرا این استادیوم را باید تمام آسیا ببیند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ثبات را به این تیم القا خواهد کرد، گفت: زمان برای همکاری و تلاش نیاز است تا این تیم به آن سطح مورد نظر برسد. فولاد در ۱۴بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده و ‌کار برای استارت با وجود رویارویی با تیم های تراکتور و پرسپولیس در دو هفته آغاز کار، سخت است. اما من به معجزه ایمان دارم؛ همانطور وقتی از پرسپولیس ۶ امتیاز کم شد، اما توانستیم قهرمان شویم و مطمئنم در فولاد نیز می توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مانند مارکوپلو هفت کشور را گشتم و اکنون به جایی برگشتم که به دنیا آمدم و از این بابت خوشحالم، اظهار کرد: تصمیمات من مانند تصمیم آمدن به فولاد، با توجه به اطلاعاتی که دارم اخذ می شود، و متوجه شدم با پتانسیلی که وجود دارد می توان به این تیم کمک کرد.

به خداحافظی های تلخ فکر نمی کنم

قطبی با اشاره به اینکه از کادر مربیگری یک دستیار را انتخاب کرده ام و بعد از  بازی با تراکتور، تصمیم اضافه و حذف کردن بازیکن و کادر فنی را اخذ می کنیم، گفت: در فوتبال حرفه ای روحیه، فضای تیم و احساسات بازیکن مهم است، در دو بازی اخیر این را دیدیم که دچار کسب چهار امتیاز شد زیرا بازیکنان با تعصب خاص بازی کردند، از جهتی نظم و انظباط تاکتیکی را در تیم روانه خواهیم کرد تا حتی با توان کم بتوان نتیجه گرفت.

سرمربی فولاد ضمن ابراز خوشحالی از استقبال تماشاگران فولاد تصریح کرد: مطمئنم که تماشاگران فولاد و سایر تیم ها از تماشا کردن این تیم لذت خواهند برد. با دیدن فیلم استادیوم و هواداران فولاد اشک شوق ریختم و ضربان قلبم تند شد و بابت حضورم در اینجا خدا را شکر کردم، باید کار بزرگی انجام دهیم تا مردم را با فوتبال شاد کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: تمام باشگاه های فوتبال مشکلات خاص خودشان را دارند اما ما اینجاییم که با ابزار جوانی این تیم کار بزرگی را انجام دهیم، قرارداد یک سال و نیمه دارم و امیدوار با موفقیت هایی که کسب می کنیم این قرارداد مدام تمدید شود. ما استارت کار را زدیم و به خداحافظی های تلخ فکر نمی کنیم. منتظر آغاز بازی ها هستم و ذوق دیدن تماشاگران و باز شدن درب های استادیوم را دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.