البرز- سعید براتی با اشاره به حجم بالای فعالیت ها در هیئت ورزش های جانبازان و معلولان البرز گفت: چندین رشته ورزشی که هریک می تواند صاحب هیئتی جداگانه باشد را در قالب رشته های مختلف گردهم آورده ایم.

حمایت مسئولان شهری و استانی را می‌خواهیم/ موفقیت ۱۰۰درصدی البرزی‌ها در پاراآسیایی جاکارتا

سعید براتی رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به طور کامل به شرایط دشوار ورزشکاران جانباز و معلول در تمامی رشته ها واقف هستیم و انتظار داریم تا مدیریت شهری کرج و مسئولان استان نگاه ویژه ای به ورزشکاران این هیئت داشته باشند.

وی با بیان این که این محدودیت ها نمی تواند مانع درخشش ورزشکاران البرزی شود گفت: به جرات می توان گفت که معلولین اراده ای به مراتب قوی تر از سایر افراد جامعه دارند چرا که با اطمینان به خود قصد دارند توانایی های شان را نشان دهند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با خرسندی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول که در البرز فعالیت دارند تا این لحظه تمامی دشواری ها را به جان خریده و از محدودیت ها پلی برای رسیدن به موفقیت ساخته اند که نمونه آن را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دیدیم.

براتی ضمن اشاره به موفقیت نمایندگان اعزامی استان البرز در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا، گفت: امیر جعفری و یوسف یوسفی در رشته وزنه برداری، الناز دارابیان در رشته پرتاب دیسک و شاهین ایزدیار در رشته شنا ورزشکاران البرز درمسابقات پاراآسیایی بودند که شاهد درخشش تمامی این نمایندگان در جاکارتا بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین ۳ مربی البرزی در رشته های دوومیدانی و والیبال نشسته و وزنه برداری کاروان ایران را در بازی های پاراآسیایی همراهی کردند و نقش پررنگ آن ها در موفقیت ورزشکاران انکار ناپذیر است.

متولی ورزش جانبازان و معلولین در البرز ضمن خرسندی از کسب مدال تمامی نمایندگان استان در این رقابت ها، گفت: موفقیت تمامی ورزشکاران لذت خاص خود را داشت به خصوص وقتی که شاهین ایزدیار با مدال های پرشمار خود به کاروان ایران در جدول مدال ها کمک شایانی کرد یا الناز دارابیان ضمن این که اولین حضور بین المللی خود را تجربه می کرد رکورد آسیا را ارتقا بخشید.

براتی ضمن حمایت از تمامی ورزشکاران جانباز و معلول که در استان فعالیت دارند، گفت: اغلب ورزشکاران از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و در ایاب و ذهاب به محل تمرین با مشکلات فراوان مواجه هستند ضمن این که امیدواریم موفقیت های اخیر باعث شده باشد تا هیئت و ورزشکاران جانباز و معلول مورد توجه بیشتر مسئولین قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با بیش از ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته تنها یک سالن ورزشی مختص جانبازان و معلولین در البرز وجود دارد که این زیبنده استان با این همه استعداد و ظرفیت انسانی نیست.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر رتبه یازدهم کشور را در اختیار داریم اما به لحاظ استعداد جزو برترین استان های کشور هستیم این در حالی است که ظرفیت انسانی به تنهایی کفایت نمی کند و امیدواریم با حمایت مسئولین، ورزش جانبازان و معلولین را توسعه دهیم ضمن آن که عده ای از معلولین از این که می توانند ورزش کنند آگاهی ندارند و می خواهیم آن ها را نیز وارد جامعه و میدان قهرمانی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.