دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار امروز نتانیاهو با وزیر خارجه ایالات متحده در شهر بروکسل خبر داده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو قرار است امروز دوشنبه در شهر بروکسل با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا دیدار کند.

دفتر نتانیاهو در ادامه افزود: این دیدار هفته گذشته برنامه ریزی شده است و دو طرف قرار است درباره تحولات منطقه مذاکره کنند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است ولی شبکه خبری I24 اسرائیل اعلام کرده است که این دیدار درباره ایران و نفوذ آن در سوریه خواهد بود.

همچنین سایت وبکافایل وابسته به نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر گزارش داده است که سفر فوری نخست وزیر اسرائیل به بروکسل و دیدار با پامپئو وزیر خارجه آمریکا در رابطه با برنامه موشکی ایران خواهد بود.

پامپئو از منتقدان جدی برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران به شمار می‌رود و روز شنبه نیز در اظهاراتی مدعی شد تهران اخیرا یک فروند موشک بالستیک آزمایش کرده است.

رویترز افزود: نتانیاهو از فرصت دیدار با مقام‌های بین‌المللی برای پیشبرد هدف خود یعنی متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده می کند. اسرائیل مدعی است که اقدامات ایران برای ایجاد پایگاه در سوریه یک تهدید منطقه‌ای است.

در این دیدار قرار است رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل "موساد" و مشاور امنیت داخلی اسرائیل وابسته نظامی این رژیم نیز حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.