سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با رد خبر مذاکره و جذب سیدحسین حسینی، گفت: در بازی مقابل پرسپولیس به دنبال رکورد نباختن به این تیم نیستم.

منصوریان: مقابل پرسپولیس دنبال رکورد نیستم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی فردا سه شنبه ذوب آهن و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: یکی از سخت ترین بازی های خودمان را برگزار خواهیم کرد. می دانم کار خیلی سختی پیش روی من و تیم ذوب آهن است.

وی افزود: مقابل پرسپولیس که نایب قهرمان آسیا است بازی داریم که به هارمونی خاصی رسیده است. شرایط مطلوب بین بازیکنان، کادر فنی و سکوهای این تیم وجود دارد. از نیمه دوم بازی با فولاد، تغییر و تحول در تیممان را از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی احساس کردم و ان شاءالله فردا سربلند از زمین بیرون بیاییم. 

سرمربی ذوب آهن درباره رکورد شکست ناپذیری خود مقابل پرسپولیس ادامه داد: تیمی که من قبلا با آنها بازی کردم با تیم فعلی پرسپولیس خیلی تفاوت دارد. همانطور که در ویترین افتخارات پرسپولیس نایب قهرمانی آسیا وجود دارد، در ویترین ذوب آهن هم این افتخار وجود دارد. پس جایگاه ذوب آهن اینجای جدول نیست. آمده ایم که شرایط تیم را بهتر از وضعیت فعلی کنیم. باید در فضای ذوب آهن تغییر ایجاد کنیم. می دانیم با پرسپولیسی بازی داریم که هارمونی خاص و شرایط ایده آلی در تیمش وجود دارد و دستاورد بزرگش این است که با ۱۱ بازیکن اصلی و چند بازیکن جوان به فینال آسیا رسیده است. این برای ما می تواند نقطه عطف باشد. فارغ از این مسائل هستم که بخواهم رکوردی را حفظ کنم یا خیر. مهمترین مسئله این است که فردا بتوانیم با ذوب آهن نتیجه ایده آلی بگیریم. 

منصوریان درباره احتمال جذب سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال به جای رشید مظاهری، گفت: رسانه ها تیترها و صفحاتشان را با مطالب عجیب و  غریب پر نکنند. این اصول غیر حرفه ای است. چهار دروازه بان بزرگ فعلی ایران علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و رشید مظاهری هستند. ما یکی از چهار دروازه بان برتر ایران را داریم. همه قابلیت حسینی را می دانند ولی ما روی رشید خودمان حساب می کنیم. بعضی از سایتها این مطالب را منتشر می کنند. امیدوارم فرهنگ رسانه ای هم تغییر کند و واقعیت ها را بنویسیم نه اینکه فقط بخواهیم صفحاتمان را پر کنیم. حسینی دروازه بان خوبی است ولی به همان اندازه رشید مظاهری هم خوب است. ما سه دروازه بان خوب دیگر هم داریم. درگیری ذهنی در این بخش نداریم.

وی درباره شایعه حضور مظاهری در پرسپولیس و احتمال اینکه عملکرد مظاهری در بازی فردا تحت تاثیر این مسائل باشد، افزود: یک موقع بود که بیرانوند در نفت بود و می دانست اگر می خواهد سر از تیم بزرگ در بیاورد باید جلوی آن تیم ها خوب کار کند. این ادبیات ها پیش و پا افتاده است. رشید مظاهری دروازه بان ماست و اگر هم بخواهد به تیم دیگری برود، ارتباطش با مدیر باشگاه مثل پدر و پسر است. او یکی از دروازه بان های تیم ملی است. بیرانوند هم دیگر دروازه بان ملی است که مقابل ما بازی می کند.

سرمربی ذوب آهن درباره حضور این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: وقتی هم به اصفهان رفتم به آقای آذری گفتم شرایط ذوب آهن مثل روزی است که به نفت رفتم. این دو باشگاه از لحاظ اخلاقی و ساختاری به هم نزدیک است. ما در جام باشگاه های آسیا دو پلی آف داریم. در پلی آف دوم باید با یاران مهدی طارمی بازی کنیم که کار سختی است. اگر به مرحله گروهی برسیم با یک برنامه ریزی اصولی باتوجه به اینکه عقبه ذوب آهن در آسیا هم کمک می کند، تفکر مدیریت باشگاه آمادگی کارهای بزرگ را دارد.

منصوریان درباره احتمال تقویت تیمش در نیم فصل، گفت: تمام تمرکزمان روی بازیکنان و موجودی فعلی است. دو سال دنبال این بودم که رحیم زهیوی را در تیم هایم داشته باشم ولی متاسفانه با برخورد با بازیکن خودمان مصدوم شد. دغدغه ما نداشتن رحیم زهیوی است که این روزها او را نداریم. 

وی خاطرنشان کرد: باید دو موضوع را بگویم. از همه می خواهم برای ایرج دانایی فرد دعا کنند. خیلی ها که در این نشست خبری هستید از من کوچکتر هستید ولی من خاطرات زیادی از آن نسل دارم. از صمیم قلب برایش آرزوی موفقیت می کنم. همچنین امروز در فرودگاه متوجه شدم سیدجلال حسینی از بازی های ملی خداحافظی کرده است. به او خسته نباشید می گویم. امروز متوجه می شوم وقتی پرسپولیس به فینال آسیا رسیده است، یکی از دلایلش سیدجلال حسینی بوده است. او یک کاپیتان و پسر فوق العاده است که با آدم «رو» بازی می کند و سرمربی احساس می کند در زمین یک دستیار دارد. امیدوارم او در پایان دوران بازیگری اش هم سرمربی شود.

سرمربی ذوب آهن درباره برنامه اش برای بازی با پرسپولیس و احتمال بازی تدافعی و بسته، گفت: اجازه بدهید این سئوال را جواب ندهم. بردن و باختن قلق ندارد. شما به عنوان سرمربی کنار زمین هستید. اگر در آماده سازی بازیکنان خوب عمل کنیم می توانیم موفق باشیم. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.