مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: سیاست کمیسیون دانشجویی وزارت کشور این است که مراسم‌های دارای مجوز با رعایت قانون در دانشگاه‌ها حتماً برگزار شود.

سرمست: سیاست کمیسیون دانشجویی وزارت کشور برگزاری مراسم‌ دارای مجوز است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، بهرام سرمست درباره نحوه برگزاری مراسم‌های دانشجویی در سطح کشور، اظهار کرد: کمیسیون دانشجویی در وزارت کشور وجود دارد و این کمیسیون وارد مصادیق برای افراد نمی‌شود و سیاست‌های کلی را به استان‌ها ابلاغ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شورای تأمین استان است که تشخیص می‌دهد به لحاظ مقتضیات امنیتی و سوابق افراد چه فردی باید مجوز بگیرد، افزود: وزارت کشور به صورت مصداقی به صلاحیت اشخاص ورود نمی‌کند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای ابلاغ مجوز مراسم‌ها هیأت نظارت دارند، اعلام کرد: سیاست‌ کلی در کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور این است که مراسم‌هایی که قانونمند  که دارای مجوز بوده حتماً برگزار و با برهم زنندگان این مراسم‌ها طبق قانون برخورد باید شود.

وی با تأکید بر اینکه فضای گفتگو و هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها به صورت متوازن و عادلانه توزیع شود، خاطرنشان کرد: مراسم‌هایی که در دانشگاه برگزار می‌شود، باید امنیت آن توسط ارگان‌ها ذی‌ربط تأمین و با افرادی که قصد ایجاد آشوب در برنامه‌ها را دارند باید برخورد مناسب صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.