سردار محمد با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی موج بیداری اسلامی عالم را فراگرفته است، گفت: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نبوده بلکه قرارگاه حضور حزب الله است.

معاون اجرایی سازمان بسیج: بسیج قرارگاه حضور حزب الله است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ،سردار علی پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج در همایش بسیج و تاثیرات آن در معادلات منطقه ای و بین المللی در افق ۱۴۰۴ اظهار داشت: در سایه سار نظام الهی و اسلامی باید خوب بفهیم که در این دنیا در معرض ابتلا و آزمایش هستیم.

وی ادامه داد: همه فتنه ها ،تحریم و ناعدالتی ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی برای ابتلای ماست و باید ببینیم در برابر مصائب و ابتلائات زینب وار عمل کنیم.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروز در بسیج نیازمند انسان های با ایمان و اعتقاد راسخ هستیم وبه  جامعه نخبگانی بسیج بیشتر نیازمندیم و این انکان ندارد جز اینکه سنگ های بنای اعتقادی خود را محکم کنیم.

سردار محمدی با بیان اینکه هرکس باید تکلیف خودرا بشناسد،افزود:جمهوری اسلامی بر ما منت دارد و نباید سئوال کنیم انقلاب برای ما چه کاری کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه ولی فقیه در جامعه ،تصریح کرد:ولی فقیه ولایت شخص نیست و به فرموده امام (ره)ولایت رسول الله(ص)است و این یک نوع کفر است که رهبرمان را بارهبران دنیا مقایسه کنیم.

سردار محمدی با بیان اینکه امروز موج بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی که امام (ره) بنیان نهادعالم را فرا گرفته است،افزود:شیعه انگلیسی و وهابیت می خواهند چهره شیعه را زشت جلوه دهد و جلوی گسترش اسلام را بگیرنداما کور خوانده اند.

وی اضافه کرد:امروز به لطف خدا بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است و حزب الله در لبنان بسیج قدرتمند جبهه مقاومت است.امروز در یمن انصارالله در یمن با الگوگیری از بسیج مقابل کفر ایستاده اند.
سردار محمدی خاطرنشان کرد:بسیج متعلق به یک حزب و گروه نیست بلکه قرارگاه و حضور حزب الله است.امروز عرصه جهاد ما خدمت رسانی به مردم است و در کنار دولت است اما تا کنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

معاون اجرایی سازمان بسیج با بیان اینکه ظرفیت نخبگانی در اقشار مختلف بسیج قابل توجه است،افزود:گروه های جهادی بسیج کارهای خوبی انجام داده است.

وی تاکید: با تفکر بسیجی می توانیم این نظام را به قلل مرتفع جهانی برسانیم به شرطی که حاشیه ها را حذف کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.