مجتبی یزدانی گفت: ایستگاه‌های برف‌روبی در تمامی مناطق شهر تهران آمادگی لازم را دارند و امیدواریم در هنگام بحران مردم با شهرداری و پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

آمادگی کامل ایستگاه‌های برف‌روبی در تمامی مناطق شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست دورنگاه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در آستانه فصل زمستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم در درون شهرداری تهران قبل از بارندگی‌ها انجام شده است و نیروهای خدماتی کانال‌های شهری را لایروبی کردند. در موضوع برف نیز اقدامات لازم انجام شده و ایستگاه‌ها برف روبی آمادگی لازم را در شرایط برف و بحران دارند.

وی گفت: در جلسه امروز هواشناسی و ادارات و همینطور روابط عمومی مناطق و شرکت‌ها حضور داشتند و گزارش‌های لازم را در این خصوص ارائه دادند و قرار شد از همکاری یکدیگر مشارکت مردم را در مقابله با بارش باران و برف و بحران‌های احتمالی افزایش دهند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا مانند سال قبل در هنگام بارش برف غافلگیر خواهید شد، گفت: سال قبل نیز در هنگام بارش برف غافلگیر نشدیم و در 48 ساعت یک مورد از خیابان‌های تهران نیز بسته نشد و مردم و مسئولین این موضوع را تایید می‌کنند. 

یزدانی گفت: تنها در کوچه‌های فرعی و مقابل درب منازل به دلیل حجم زیادی بارش برف و عدم مشارکت لازم مردم مشکلاتی ایجاد شده بود. 

وی گفت: امیدواریم اطلاع رسانی به موقع و به درستی انجام شود تا شاهد مشکلاتی در تهران نباشیم. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان داشت: هدف از این جلسه افزایش مشارکت مردم در مواقع بحرانی بارش برف و باران بوده است و امیدواریم مردم در هنگام بارش برف از منازل خود در صورت لزوم بیرون نیایند و با پلیس و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را داشته باشند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.