البرز- مجید نورمحمدی دبیر هیئت جودو استان البرز با بیان اینکه تیم اعزامی نونهالان البرز به المپیاد استعدادهای کشور انتظارات را برآورده نکرد گفت: باید دلایل این ناکامی مورد بررسی قرار بگیرد.

نبود خانه جودو به شدت جودوی البرز را آزار می دهد

مجید نورمحمدی دبیر هیئت جودو استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تیم پسران ما در مسابقات استعدادهای برتر کشور فقط یک مقام سومی داشت و دیگر نفرات نتوانستند به نتیجه لازم برسند.

وی ادامه داد: علل این اتفاق قطعا مورد بررسی قرارخواهد گرفت اما معتقدم زمان اندک آماده سازی تیم و برگزار نشدن لیگ پایه استان در ۲ سال اخیر در این ناکامی موثر بوده است.

نورمحمدی با بیان اینکه جودوی البرز دچار مشکلات سخت افزاری است و نبود خانه جودو به شدت این ورزش را آزار می دهد، گفت: پیگیری ها برای به ثمر رسیدن خانه جودو تا به امروز بی نتیجه بوده است و امیدوارم با توجه مدیرکل ورزش البرز وفدراسیون جودو بتوانیم این مساله را به سرانجام برسانیم.

دبیر هیئت جودو استان البرز برگزاری انتخابات ریاست این هیئت را مورد اشاره قرار داد و گفت: قرار بود انتخابات در ماه گذشته برگزار شود اما تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون جودو آن را با تاخیر روبرو کرده با این حال گفته شده این انتخابات حداکثر تا ۱۵ روز آینده برگزار خواهد شد.

وی کسب عنوان سوم تیم جوانان در کشور را یکی از اتفاقات خوب جودو در مدت اخیر عنوان کرد و گفت: ظرفیت های بالایی در رشته جودو داریم که به دلایل مختلف از جمله نبود سالن اختصاص ومحل مناسب برای برپایی اردوها به ثمر نمی رسد.

نورمحمدی تصریح کرد: البته اشکالات و ایراداتی هم در روند آماده سازی تیم ها داشته ایم که باید در جهت رفع آن تلاش کنیم.

دبیر هیئت جودو البرز در پایان گفت: تعداد جودو کاران البرز به نسبت سال گذشته افزایش محسوسی داشته واین نشانگر روند صعودی این ورزش است با این حال باید با ارتقا فنی مربیان و برخی تمهیدات کیفیت جودو البرز را بالا ببریم وبه روزهای خوب گذشته خود بازگردیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.