۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 632711

اصلاً چه اصراری است که توی دانشگاه فیلم نمایش بدهیم ؟ دانشگاه مگر جای این جنگولک بازی‌هاست؟

به گزارش گروه فرهنگی قدس‌آنلاین، می دانم باورش سخت است اما باید باور کنید که در دانشگاه اراک هنگام پخش فیلم سینمایی «دارکوب» به علت حضور همزمان دانشجویان دختر و پسر زیر یک سقف (درحالی که دخترها یک طرف سالن بوده‌اند و پسرها یک طرف دیگر)، چراغ‌ها را خاموش نکرده اند!

برخلاف منتقدان، من به هیچ وجه علاقه مند نیستم بدانم نگاه مسئولان دانشگاه به دانشجویان چگونه است و حتی گلایه‌ای هم به طرز فکر مسئولان این دانشگاه ندارم اما از آنجایی که روی مصرف برق خیلی حساسم، تصور اینکه دو ساعت تمام چراغ‌ها روشن بوده اعصابم را پاک به هم می‌ریزد و در راستای صرفه جویی در مصرف برق چند راهکار به ذهنم رسید که امیدوارم مسئولان دانشگاه اراک با بهره‌مندی از آن‌ها در اکران فیلم‌های بعدی، مصرف برق را در دانشگاه کاهش دهند:

■ یک: چراغ‌ها را خاموش کرده و لای در ورودی را کمی باز بگذارید تا فضای سالن به فضای خارج از سالن متصل شود؛ به این صورت مشکل حضور همزمان دختر و پسر زیر یک سقف حل می‌شود! البته همکارانم اشاره می‌کنند اگر لای پنجره را هم باز بگذارند که دیگر نور علی نور است!

■ دو: به سبک اتوبوس‌های دهه ۶۰ و ۷۰ تهران، سالن را از وسط تیغه بکشید و دانشجویان دختر و پسر را کاملاً از هم جدا کنید؛ البته در این صورت پرده نمایش هم نصف می‌شود که چه بهتر! بازیگرهای زن در قسمت زنانه بازی کنند و بازیگران مرد در قسمت مردانه!

■ سه: طرح زوج و فرد را علاوه بر سطح شهر در دانشگاه هم اجرا کنید. پیشنهاد من این است که پسران روزهای فرد به دانشگاه بیایند و دختران روزهای زوج. دوربین‌های دانشگاه هم متخلفان را جریمه کرده و ۲ نمره از انضباطشان کم کنند! ممکن است بگویید در نظر گرفتن نمره انضباط برای دانشجویان غیر ممکن است که در پاسخ به شما باید بگویم دانشگاه اراک با این اقدام تاریخ ساز ثابت کرد هیچ غیر ممکنی برای دانشگاه‌های ما وجود ندارد!

■ چهار: اصلاً چه اصراری است که توی دانشگاه فیلم نمایش بدهیم ؟ دانشگاه مگر جای این جنگولک بازی‌هاست؟ جای این جلف بازی‌ها چند کلاس نقشه خوانی برای دانشجویان برگزار کنید که فردا روزی اگر مدرکشان را گرفتند و خواستند در اسنپ کار کنند، دچار مشکل نقشه خوانی نشوند!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.