جمشیدی و یخچالی، دلیل عمده برتری ایران مقابل فیلیپین بودند؛ آنها تمام امیدهای فیلیپین برای پیروزی در پنجره پنجم را یاس تبدیل کردند.

سایت فیبا: ایران با درخشش جمشیدی و یخچالی به جام جهانی راه یافت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم‌های ملی والیبال ایران و فیلیپین در آخرین بازی از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین و در شهر مانیل به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ایران به پایان رسید.

تیم ملی فیلیپین در شرایط بسیار خوبی مقابل ایران قرار داشت و در فاصله ۸ دقیقه مانده به پایان بازی، ۶۰ بر ۵۲ از میهمان خود پیش بود ولی تیم ایران در پایان کوارتر چهارم، ناگهان به خود آمد و سهم بزرگی از امتیازات این کوارتر به ایران رسید. بازیکنان ایران تا ثانیه پایانی بازی و تا شنیدن زنگ پایان کوارتر،‌ امتیاز گرفتند. آنها در نهایت ۲۶ بر ۱۰ در کوارتر چهارم پیروز شدند.

جمشیدی و یخچالی، دلیل عمده برتری ایران مقابل فیلیپین بودند. آنها تمام امیدهای فیلیپین برای پیروزی در پنجره پنجم را یاس تبدیل کردند.

جمشیدی در پایان بازی ۲۶ امتیاز، ۷ پاس گل و ۴ ریباند و یخچالی ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل کسب کرد.

تیم ایران در کوارتر چهارم شاهد درخشش جمشیدی و یخچالی بود و توانست به سختی غیبت حامد حدادی، صمد نیکخواه، سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی را جبران کند.

تیم ملی فیلیپین در بیشتر لحظات بازی پیش بود ولی درست در لحظات پایانی بازی، شوت‌های ضعیف و دفاع پر حفره آنها، کار دست‌شان داد. جیسون کاسترو  ۱۹ و کریستین استندهاردینگر ۱۷ امتیاز برای فیلیپین کسب کردند.

این پیروزی، جایگاه دوم ایران در گروه F پس از استرالیا را تثبیت کرد و فیلیپین از جمع ۳ این برتر گروه خارج شد.

تیم ملی ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی با استرالیا و ژاپن روبرو می‌شود و تیم ملی فیلیپین به مصاف قطر و قزاقستان می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.